Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009
Έτοιμοι προς εκκίνηση!
Του ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ
Επικοινωνιολόγου
Προέδρου της εταιρείας Think Politics
Η λήξη της θερινής περιόδου σηματοδοτεί και τη λήξη κάθε περιθωρίου αναβολής προκειμένου να ξεκινήσει την καμπάνια του ένας υποψήφιος για τις εκλογές του Οκτωβρίου του 2010. Ενδεχομένως, υπάρχουν ενδιαφερόμενοι που περιμένουν να δουν ποιες θα είναι οι εξελίξεις σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο, προκειμένου να λάβουν τις οριστικές τους αποφάσεις. Αναλαμβάνουν, όμως, μεγάλα ρίσκα, δεδομένου, ότι το χρόνο που ξοδεύουν απερίσκεπτα αυτοί, κατά πάσα πιθανότητα τον εκμεταλλεύονται έξυπνα οι αντίπαλοί τους., για να «χτίσουν» τη δική τους υποψηφιότητα. Εξάλλου, είναι πλέον μάταιο να ταυτίζει κανείς την προοπτική μίας υποψηφιότητας για την Τοπική Αυτοδιοίκηση με τις κεντρικές πολιτικές εξελίξεις, ή με το εάν λάβει το λεγόμενο χρίσμα, δεδομένου ότι τα γεγονότα φανερώνουν, ότι σε αυτοδιοικητικές εκλογές ο πολίτης ψηφίζει πια με βάση αυτοδιοικητικά και προσωποπαγή κριτήρια.
Από ‘κει και πέρα, όποιος υποψήφιος λάβει την απόφαση να ξεκινήσει μία κανονική εκστρατεία, οφείλει να κινηθεί με βάση μία εκλογική στρατηγική και ένα επικοινωνιακό πλάνο που θα τον φέρουν μπροστά από τους αντιπάλους του. Θα έλεγα, ότι τα βασικότερα στοιχεία είναι τα ακόλουθα:
- Να μελετήσει το εκλογικό τοπίο, αρχικά με μία δική του σφυγμομέτρηση και στη συνέχεια, με μία προσεκτική ανάλυση των ευρημάτων.
- Να εκτιμήσει πως είναι αναγκαίο να τοποθετηθεί στρατηγικά η δική του υποψηφιότητα, σε σχέση με τις άλλες, σίγουρες, ή πιθανές.
- Να αναπτύξει τον εκλογικό σχεδιασμό του σε στρατηγικό βάθος χρόνου, αλλά και στη βάση της καθημερινότητας, με έξυπνες, άμεσες τακτικές κινήσεις, εάν και όποτε χρειάζεται.
- Να διατάξει το εκλογικό του επιτελείο πάνω σε σύγχρονα, ευέλικτα, οργανωτικά πρότυπα, ώστε με λιγότερα κόστη να αποκομίζει περισσότερα κέρδη.
- Να τονώσει την επικοινωνία του με τους ψηφοφόρους, στη βάση της διαδραστικότητας. Δηλαδή, να τους μεταδίδει τα κατάλληλα μηνύματα πάνω στη σωστή θεματολογία, αλλά να προσλαμβάνει ταυτόχρονα και να αποκωδικοποιεί τις δικές τους απόψεις και αντιδράσεις.
- Να ενισχύσει, ή να επαναπροσδιορίσει, εάν είναι αναγκαίο, τα χαρακτηριστικά της πολιτικής του φυσιογνωμίας, του προφίλ του με απλά λόγια.
- Επιπλέον, να σμιλεύσει τον πολιτικό του λόγο, γραπτό και προφορικό, να διαχειριστεί έξυπνα τις σχέσεις του με τα τοπικά ΜΜΕ, να έχει πλάνο απαγκίστρωσης από μία ενδεχόμενη κρίση, να οργανώσει πρωτότυπες συγκεντρώσεις για στοχευμένα κοινά, να παρουσιάσει εύστοχο πρόγραμμα θέσεων και εύληπτο διαφημιστικό υλικό, να δοκιμάσει τη δυναμική του e-campaigning, της ηλεκτρονικής καμπάνιας.
- Τέλος, να αποφύγει πολυπράγμονες βοηθούς και ερασιτέχνες συμβούλους και να αναζητήσει έναν σωστό επαγγελματία, που θα τον βοηθά στη διαμόρφωση της στρατηγικής και της επικοινωνίας του, έγκυρα και αμερόληπτα.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου