Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009
Debate Καραμανλή- Παπανδρέου: Ξαφνικός θάνατος ή παράταση;
Του Θανάση Παπαμιχαήλ
Επικοινωνιολόγου
Διευθυντή της Think Politics
Είναι η πρώτη φορά που στην Ελλάδα διεξάγεται ντιμπέιτ στα διεθνή πρότυπα, μεταξύ των δύο πολιτικών αρχηγών των κομμάτων εξουσίας. Είναι η πρώτη φορά που στο ντιμπέιτ δε θα μετρήσει μόνο η ουσία των λεγομένων των πολιτικών αλλά εξίσου και η επικοινωνιακή τους παρουσία.
Ας δούμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του καθενός που θα κρίνουν το αποτέλεσμα του αγώνα:
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Πλεονεκτήματα:
- Ηγετικό προφίλ
- Ρητορική δεινότητα
- Ευφράδεια
- Δυναμισμός και αποφασιστικότητα
- Άψογος χειρισμός της γλώσσας του σώματος
Μειονεκτήματα:
- Αρνητική ψυχολογία λόγω υστέρησης στις δημοσκοπήσεις
- Απολογητικός λόγω λαθών κατά την προεκλογική περίοδο
- Άγχος για την τελευταία ευκαιρία
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Πλεονεκτήματα:- Ήρεμος
- Χαμηλών τόνων
- Με τον αέρα του νικητή
- Βελτιωμένες επιδόσεις λόγου
- Νέο άφθαρτο πρόσωπο
Μειονεκτήματα:
- Αργή εκφορά λόγου
- Κίνδυνος για σαρδάμ
- Άγχος του πρώτου
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΗΘΕΙ, ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ
Ο μεν Κώστας Καραμανλής περιμένει από το ντιμπέιτ να μειώσει τη δημοσκοπική ψαλίδα και το προβάδισμα του ΠΑΣΟΚ ώστε να συσπειρώσει την κομματική βάση της Νέας Δημοκρατίας και να μειωθούν οι διαρροές των αναποφάσιστων προς το ΠΑΣΟΚ. Με άλλα λόγια ποντάρει στο να μετατρέψει σε ΝΤΕΡΜΠΥ τον εκλογικό αγώνα στις 4 Οκτώβρη. Ρισκάρει όμως αν δε χειριστεί σωστά επικοινωνιακά το ντιμπέιτ να χάσει την τελευταία του ελπίδα να γυρίσει το παιχνίδι.
Ο δε Γιώργος Παπανδρέου στοχεύει στην περαιτέρω διεύρυνση του ήδη μεγάλου ανοίγματος της ψαλίδας και να γίνει ο κυρίαρχος του παιχνιδιού κερδίζοντας ακόμη και την εξέδρα της αντίπαλης ομάδας. Ρισκάρει όμως με τη σειρά του να δώσει, με κάποιο επικοινωνιακό λάθος του, ένα φιλί ζωής στον αντίπαλό του και να πάει ένα νικηφόρο αγώνα από το 90 στην παράταση.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Θανάση,
σίγουρα ο θάνατος δεν θα είναι ξαφνικός αφού όλοι ετοιμαζόμαστε να πάμε στη κηδεία του! Οχι μόνο αυτό, αλλά 'έβαλε στο τραπέζι΄ και ένα καινούργιο θεσμό!
Με τον τρόπο του, μας υποδεικνύει να κάνουμε το εξής: όπως προετοιμάζουμε οι γυναίκες τους γάμους μας(!), να ετοιμάζουν κάποιοι πολιτικοί, μήνες πριν, την ...κηδεία τους! Τώρα αυτό γιατί το κάνει, δεν ξέρω;! Νέα ήθη, νέα έθιμα!
Μήπως, θέλει φασαρία γύρω από το όνομα του;
Ή απλά, είναι οπαδός της θεωρίας ... ότι και η αρνητική διαφήμιση 'Πουλάει.'..;
Οσο για τη ρητορική του δεινότητα, να μην τρελαθούμε! Οι άνθρωποι δεν είναι ηλίθιοι! Δεν μπορεί να υποστηρίζεις τον ευρωπαικό φιλελευθερισμό και να έχεις 1.300.000 δημόσιους υπαλλήλους , να μην έχεις κάνει τίποτα ούτε για κράτος δικαίου, ούτε για κοινωνική πρόνοια, ούτε για ανάπτυξη ....
Μην δίνουμε τόση βαρύτητα στην εκφορά του λόγου όταν τα λόγια είναι ανακόλουθα των πράξεων και ...φτερωτά, κατά τον Όμηρο! Η ταπεινή μου γ
Δημοσίευση σχολίου