Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΩΝ "ΜΗ" ΣΤΙΣ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!
Της Αναστασίας Δουκάκη
Συμβούλου Επικοινωνίας της Think Politics
ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 20 ΗΜΕΡΕΣ:
1. Μην μένετε κλεισμένοι στο πολιτικό σας γραφείο. Βγείτε έξω, περπατήστε, και επισκεφθείτε τα εκλογικά σας κέντρα.
2. Μην αφιερώνετε πολύ χρόνο σε κάθε έναν από τους ψηφοφόρους σας. Μη συζητάτε θέματα που θα κληθείτε να αναλύσετε μετά.
3. Μην κλείνετε τη συζήτηση χωρίς να υπενθυμίσετε στον ψηφοφόρο ότι θέλετε να σας ψηφίσει.
4. Μη χρησιμοποιείτε εμφανώς το αντισηπτικό για τον κίνδυνο της γρίπης μετά τις πολλές χειραψίες.
5. Μην καθυστερείτε τα φυλλάδιά σας. Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο αλλά δεν έχετε πολύ χρόνο. Κινηθείτε και βγάλτε πρώτοι το προεκλογικό σας φυλλάδιο στην περιφέρεια που εκλέγεστε.
6. Μη νομίζετε ότι οι εκλογές τελειώνουν την Παρασκευή. Το Σάββατο το βράδυ είναι κρίσιμο για να κερδίσετε έστω και μία παραπανω ψήφο. Προσπαθήστε μέχρι την τελευταία στιγμή να μπαίνετε στα σπίτια.
7. Μη διαφημίζεστε στον Τύπο στο μέσο της προεκλογικής περιόδου. Κρατήστε τα χρήματά σας για τις τελευταίες 10 ημέρες.
8. Μη σταματάτε να εκκλησιάζεστε.
9. Μη μένετε με σταυρωμένα χέρια την ημέρα των εκλογών. Εκτός από το να γυρίσετε τα εκλογικά κέντρα, σκεφθείτε ποια επικοινωνιακή ενέργεια θα κάνετε την τελευταία στιγμή.
10. Μην αφήνετε ανεκπαίδευτους του εκλογικούς σας αντιπροσώπους. Στα εκλογικά κέντρα "παίζεται το ψηφοσυλλεκτικό παιχνίδι", κερδίζονται και χάνονται σταυροί!
Δείτε στα προηγούμενα τεύχη του E-mail της Αυτοδιοίκησης & της Πολιτικής αναλυτικά όλες τις παραπάνω συμβουλες για έναν επιτυχημένο προεκλογικό αγώνα!
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου