Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009
Γραφείο συνοικεσίων: "Ο επικοινωνιολόγος"
Του Θανάση Παπαμιχαήλ
Επικοινωνιολόγου
Διευθυντή της Think Politics
Αν και σύμφωνα με την άποψη γνωστού δημοσιογράφου- τηλεπαρουσιαστή, οι επικοινωνιολόγοι είναι καλοί για συνοικέσια και όχι για να συμβουλεύουν πολιτικούς, θα τολμήσω να δώσω από μια συμβουλή σε κάθε πολιτικό αρχηγό πριν από το ντιμπέϊτ.
Δεν ξέρω αν θα τα βρει σωστά ο γνωστός μας τηλεπαρουσιαστής, αλλά λίγο με ενδιαφέρει η άποψη του. Για μένα μετράει η δική σας γνώμη. Όσο για το προσεχές ντιμπέϊτ είναι για πρώτη φορά που θα μετρήσει η ουσία του πολιτικού λόγου και όχι η επικοινωνιακή διαχείριση του από τους πρωταγωνιστές.
1η επικοινωνιακή συμβουλή για Κώστα Καραμανλή
Να μην επενδύσει στη ρητορική του δεινότητα και να δώσει καθαρές απαντήσεις στα ερωτήματα όλων των πολιτών. Να απευθυνθεί στο θυμικό των ψηφοφόρων προσπαθώντας να συσπειρώσει τους ψηφοφόρους του και να αναδείξει τις αντιφάσεις του ΠΑΣΟΚ.
2η επικοινωνιακή συμβουλή για Γιώργο Παπανδρέου
Να μην κάνει σαρδάμ, να πείσει ότι έχει και πρόγραμμα και λύσεις για να κυβερνήσει και να προβεί σε συγκροτημένη αυτοκριτική για την εικοσαετία του ΠΑΣΟΚ.
3η επικοινωνιακή συμβουλή για Αλέκα Παπαρήγα
Να συνειδητοποιήσει ότι η τηλεόραση δεν είναι μόνo λόγος αλλά και ΕΙΚΟΝΑ.
4η επικοινωνιακή συμβουλή για Αλέξη Τσίπρα
Η συνταγή για να κερδίσει μεσοαστούς και παραγωγικές ηλικίες, δεν είναι ίδια μ’ αυτόν που κερδίζει τους νέους. Οι νέοι αμφισβητούν, οι άλλοι δημιουργούν.
5η επικοινωνιακή συμβουλή για Γιώργο Καρατζαφέρη
Πέρα από μετρ της ελκυστικής ατάκας θα πρέπει να γίνει καλός και στον λεγόμενο πολιτικό ρεαλισμό – ρεαλισμό με επιχειρήματα.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου