Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2010

ΣΕΞ. Το μόνο προϊόν που δεν υπόκειται σε ΦΠΑ.


Του Θανάση Παπαμιχαήλ,
Επικοινωνιολόγου, Διευθυντή της Think Politics

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από εφημερίδα Πανελλήνιας κυκλοφορίας, η κρίση και τα οικονομικά μέτρα δεν επηρεάζουν την διάθεση για σεξ των Ελλήνων. Είναι το μόνο που ξέφυγε από τα φορολογικά μέτρα. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες για μια φορά ακόμη ανέτρεψαν τα δεδομένα πολυετών ερευνών ψυχολόγων και ερευνητών ότι η οικονομική ανέχεια μειώνει τη λίμπιντο των ανθρώπων.

Αδιάψευστος μάρτυρας, και οι φανταστικές πωλήσεις του ροζ DVD που κυκλοφόρησε πριν από λίγες μέρες, ενώ την ίδια στιγμή γίνονταν ανακοινώσεις επαχθών οικονομικών μέτρων για την τσέπη του Έλληνα πολίτη.

Το DVD αγοράστηκε λόγω της celebrity πρωταγωνίστριας μόνο ή και για βελτίωση των γνώσεων πάνω σε θέματα σεξουαλικής δραστηριότητας μιας και το 20% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το πορνογραφικό υλικό για σεξουαλική ενημέρωση;

Ακόμη σύμφωνα με την έρευνα, οι νέοι δεν επηρεάζονται καθόλου στην σεξουαλική τους ζωή από τις όποιες οικονομικές δυσκολίες, αλλά ούτε και οι μεγαλύτερες ηλικίες που βρίσκουν στο σεξ ευκαιρία «ξεδόματος» από τις καθημερινές δυσκολίες. Άλλωστε είναι η πιο φτηνή διασκέδαση για αρκετούς.

Ο Έλληνας σύμφωνα με την έρευνα λόγω κρίσης είναι ικανός να τα κόψει όλα από ταξίδια, αγορές μέχρι και το delivery.

Το σεξ δεν το κόβει. Αντίθετα, επιδίδεται περισσότερο στο σπορ υπερασπιζόμενος τη φήμη για το μεσογειακό ερωτικό ταπεραμέντο του.

Δημοσιεύτηκε στο Ad Business

Δεν υπάρχουν σχόλια: