Τρίτη 2 Μαρτίου 2010
«Η μέθοδος του Χότζα και η Ελλάς του 14ου»
Της Αναστασίας Δουκάκη,
Συμβούλου Επικοινωνίας της Think Politics
Ακούμε για περικοπή 14ου μισθού, για αύξηση του Φ.Π.Α., για χίλια μύρια που έπονται και κάνουμε οικονομία και κουράγιο -όσο μπορεί ο καθένας- για τις «δύσκολες», όπως μας προειδοποιούν τα Μέσα, μέρες που θα έρθουν.
Όλα αυτά, τα χίλια μύρια, θα φαντάζουν πολύ λιγότερο οδυνηρά εάν ξαφνικά τα Μ.Μ.Ε. μας ενημερώσουν ότι καθένας από μας πρέπει, ας πούμε, να κάνει μια έκτακτη εισφορά για να σωθεί το κράτος, αλλά σε αντάλλαγμα να σωθεί ο 14ος μισθός.
Με άλλα λόγια, ή η περικοπή του 14ου είναι ήδη προαποφασισμένη, ή όλο και κάποιο άλλο αντίδοτο, πιο πικρό και οδυνηρό, μας ετοιμάζουν για να βγούμε τάχα από την κρίση. Απλώς θα ανακουφιστούμε που κάτι από όλα τα προηγούμενα που μας «φοβέριζαν» σα μικρά παιδιά τα Μ.Μ.Ε. τόσο καιρό περισώθηκε. Αυτό φαίνεται μας είναι αρκετό για να αναφωνήσει όλο το έθνος «και πάλι καλά»!
Η παραπάνω μέθοδος είναι αλλιώς γνωστή ως μέθοδος του Χότζα. Πήγε ένας φτωχός χωρικός στο Χότζα και του είπε ότι η γυναίκα του και τα τρία του παιδιά είναι πολύ στριμωγμένα στο σπίτι και ότι χρειάζονται χρήματα για να πάνε σε ένα μεγαλύτερο. Ο Χότζας πρότεινε στον χωρικό να πάρει σπίτι ένα αρνί, και μετά από λίγο να πάρει και ένα δεύτερο και ένα τρίτο και ένα τέταρτο. Όταν λοιπόν ο χωρικός αποφάσισε να βγάλει έξω από το σπίτι το ένα από τα αρνιά, όλη η οικογένεια αναφώνησε «Επιτέλους ανασάναμε»!
Μέθοδος παλιά, γνωστή και δοκιμασμένη!
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου