Από τη μία, η οικονομική κρίση έχει κάνει την ύπαρξή της αισθητή σε κάθε ελληνικό πορτοφόλι. Από την άλλη, η αίτηση μέλους για να συμμετάσχει κανείς στις εκλογές της 29ης Νοεμβρίου πρέπει να συνοδεύεται από συνδρομή αξίας 2 ευρώ.
Πώς θα σας φαινόταν εάν ένας εκ των τριών υποψηφίων έπαιρνε την πρωτοβουλία να διαθέσει έναν αριθμό κουπονιών αξίας 2 ευρώ στους πολίτες που επιθυμούν να εγγραφούν ως μέλη για να συμμετάσχουν στις εκλογές της Νέας Δημοκρατίας για την ανάδειξη νέου Προέδρου (ανεξάρτητα από το ποια θα είναι η τελική επιλογή τους όταν βρεθούν μπροστά στην κάλπη);
Μπορεί τα 2 ευρώ για πολλούς να θεωρείται ένα ευτελές ποσό, όμως η εκλογή νέου Προέδρου δεν αξίζει να συμπεριλάβει κι εκείνους που ίσως η τσέπη τους να μην αντέχει να στερηθεί ακόμα και ένα τόσο μικρό ποσό;
Πιστεύετε ότι όποιος το τολμήσει θα κερδίσει επικοινωνιακά; Ναι ή Όχι; Θα θέλαμε και τη γνώμη σας.
Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Μια προωθητική ενέργεια για τους τρεις υποψηφίους…
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου