Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009
Κλειδί της νίκης ποιος θα βγάλει τον ψηφοφόρο έξω από το σπίτι
Του Θανάση Παπαμιχαήλ
Επικοινωνιολόγου, Διευθυντή της Think Politics
Έχοντας «θεοποιήσει» τελευταία την Πολιτική Επικοινωνία, θέλουμε να πιστεύουμε ότι σε αυτή βρίσκεται το κλειδί για μία επιτυχημένη καμπάνια και για την επιτυχή έκβαση κάθε εκλογικής προσπάθειας. Το ίδιο πάνω-κάτω θέσφατο, έχουμε υιοθετήσει πολλοί από εμάς που παρακολουθούμε και αναλύουμε διάφορες εκλογικές αναμετρήσεις, συμπεριλαμβανόμενης και εκείνης ανάμεσα στους υποψηφίους για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας.
Συντελούν ωστόσο και διάφορα άλλα σημαντικά στοιχεία για να ολοκληρωθεί η συνταγή μίας εκλογικής επιτυχίας, με βασικότερο εκείνο της κινητοποίησης ψηφοφόρων. Το λεγόμενο voters mobilization είναι η βάση κάθε καμπάνιας στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Αυστραλία και σε κάποια από τα δυτικοευρωπαϊκά κράτη, διότι η Πολιτική Επικοινωνία προκαλεί εντυπώσεις, διαμορφώνει εκτιμήσεις, κερδίζει ή χαρίζει (όπως θέλετε πάρτε το) συμπάθειες, αλλά δεν αναγκάζει κανέναν ψηφοφόρο να σηκωθεί από την πολυθρόνα του, ή να χάσει τη βόλτα ή την εκδρομή του, για να πάει να ψηφίσει. Τα αυξανόμενα ποσοστά αποχής και στις δικές μας εκλογές εδώ στην Ελλάδα μας υποδεικνύουν, ίσως και μας αποδεικνύουν, αυτή την πραγματικότητα.
Επιστρέφοντας στην κούρσα για την προεδρία της ΝΔ, αξίζει να επισημάνουμε ότι όλοι οι υποψήφιοι εφαρμόζουν τη δική τους πλατφόρμα Πολιτικής Επικοινωνίας και μάλιστα με επιτυχία, καθώς, καθένας από αυτούς έχουν ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, πολιτικά και προσωπικά, α οποία μπορούν να αναδείξουν ενσωματωμένα στο γενικότερο προφίλ τους. Επομένως, μεγάλο προβάδισμα στην τελική ευθεία, θα αποκτήσει εκείνος ή εκείνη που θα καταφέρει να βγάλουν το δικό τους πλήθος οπαδών, έξω από το σπίτι τους, να πάει στη κάλπη να ψηφίσει, χωρίς την παραμικρή αποχή, ή διαρροή. Αυτό, είναι κάτι που πρέπει να το λάβουν σοβαρά υπόψη τα επιτελεία τους.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου