Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010
Γκάλοπ μαϊμού βλάπτουν τους υποψήφιους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Της Αναστασίας Δουκάκη,
Συμβούλου Επικοινωνίας της Think Politics
Σύντομα, μπαίνουμε και επίσημα στην προεκλογική περίοδο για τις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου. Εκλογές ιδιαίτερες αφού θα διεξαχθούν σε ένα κλίμα πρωτόγνωρης πολιτικής απαξίωσης και οικονομικής δυσχέρειας. Στη δύσκολη αυτή συγκυρία για τη χώρα μας, οι επιλογές των ψηφοφόρων θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το καλύτερο αύριο που όλοι αναμένουμε, με αποτέλεσμα τα γκάλοπ και οι προβλέψεις για την κατάκτηση των δημαρχιακών θώκων και των Περιφερειών να πάρουν φωτιά, ιδιαίτερα κατά το μήνα Σεπτέμβριο.
Προεκλογική περίοδος σε καιρούς αμερικονοποίησης της ελληνικής πολιτικής σκηνής σημαίνει –μαζί με πολλά άλλα- καταιγισμό των πολιτών με πληροφοριακό υλικό για τους υποψηφίους. Σαν μαϊντανοί ξεπηδάνε –καθημερινά σχεδόν- εφημεριδάκια, έντυπα και ηλεκτρονικές σελίδες με αμφιβόλου προελεύσεως ειδήσεις και πηγές. Απαιτείται λοιπόν να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στις δήθεν έγκυρες δημοσκοπήσεις, στις δήθεν διασταυρωμένες προτιμήσεις του εκλογικού σώματος, στους κάθε λογής κανιβαλισμούς του δικαιώματος του πολίτη στην αντικειμενική ενημέρωση.
Γκάλοπ που φέρνουν πρώτο τον ένα και δεύτερο τον άλλο, και τούμπαλιν, χωρίς την υπογραφή κάποιας νόμιμης και έγκυρης εταιρείας δημοσκοπήσεων, πρέπει να θεωρούνται απλές φημολογίες με σκοπό τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση ανάλογα με το ρεύμα και την τσέπη του περισσότερο καλοπληρωτή. Προϋπόθεση στη δημοσίευση πληροφοριών και ευρημάτων δημοσκοπήσεων θα πρέπει να είναι η γνωστοποίηση της ονομασίας της εταιρείας που πραγματοποίησε την έρευνα, ο αριθμός του δείγματος που επιλέχθηκε, καθώς και ο τρόπος διεξαγωγής της (πχ τηλεφωνική έρευνα ή πόρτα πόρτα). Διαφορετικά έχει έρθει ο καιρός που πρέπει να υπάρξουν οι ανάλογες κυρώσεις στους παραβαίνοντες του ηθικού και στους εισβάλοντες στην πολιτική συνείδηση του κάθε Έλληνα ψηφοφόρου, αναγνώστη και τηλεθεατή, με στόχο την παραπληροφόρησή του.
Σε καιρούς πλήρους απαξίωσης της πολιτικής, το παιχνίδι των δημοσκοπήσεων θα πρέπει να παραμείνει τίμιο. Αυτό πρέπει να είναι το νούμερο ένα ζητούμενο της προεκλογικής περιόδου- ο σεβασμός στον πολίτη και στην ενημέρωσή του. Προσοχή, λοιπόν,
στα γκάλοπ μαϊμού και στις αναξιόπιστες αναλύσεις των απανταχού επιτήδειων. Δημιουργούν έλλειμμα δημοκρατίας, χειραγωγούν την ελεύθερη βούληση, πλήττουν υποψήφιους έντιμους, και ζημιώνουν –κατευθύνοντας τους ψηφοφόρους σε λανθασμένες επιλογές- το θεσμό της Αυτοδιοίκησης και -κατά συνέπεια- το καλό του Δήμου και της Περιφέρειάς μας.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου