Τρίτη 13 Ιουλίου 2010
Ο επιτυχημένος υποψήφιος φαίνεται… στο χειροκρότημα!
Της Αναστασίας Δουκάκη,
Συμβούλου Επικοινωνίας της Think Politics
Το χειροκρότημα αποτελεί για τον κάθε υποψήφιο την επιβεβαίωση ότι το κοινό του τον ακούει, επεξεργάζεται τις προτάσεις του, και συμφωνεί. Τον αποδέχεται. Το να αποζητάτε το χειροκρότημα είναι φυσιολογικό. Αλλά μην το κάνετε αυτοσκοπό.
- Όπως δεν παρακαλάτε για ένα κομπλιμέντο έτσι δεν πρέπει να φαίνεται ότι παρακαλάτε και για το χειροκρότημα.
- Ποτέ μην κάνετε παύση όταν τελειώνετε την πρόταση που πιστεύετε ότι αξίζει χειροκρότημα περιμένοντάς το. Μπορεί να μην έρθει ποτέ. Ξεκινήστε αμέσως την επόμενη πρόταση και σταματήστε εάν έρθει το πολυπόθητο χειροκρότημα. Το ότι το κοινό δε χειροκροτεί σημαίνει ότι δεν το έχετε κερδίσει ακόμα.
- Ποτέ μην συνεχίζετε ακάθεκτος να μιλάτε εάν το κοινό χειροκροτεί. Μην τελειώσετε καν την πρότασή σας. Όταν το κοινό χειροκροτεί δεν μπορεί να ακούσει αυτά που λέτε και όταν εσείς σταματήσετε τότε θα υπάρχει σιωπή γιατί η στιγμή του ενθουσιασμού και του χειροκροτήματος θα έχει παρέλθει.
- Αλλάξτε τη ροή του λόγου σας κάνοντας πιο μικρές προτάσεις για να αφήσετε στους ακροατές σας το χρόνο να αντιδράσουν, με χειροκρότημα, σε όσα λέτε.
- Μην παρασυρθείτε από το χειροκρότημα και δε δώσετε την απαιτούμενη σημασία στο υπόλοιπο μέρος του λόγου σας. Όπως κερδίσατε το ακροατήριο έτσι μπορείτε και να το χάσετε. Κάντε μια μικρή παύση, γνέψτε καταφατικά με το κεφάλι και συνεχίστε την ομιλία σας. Εάν το χειροκρότημα συνεχίζει τότε γνέψτε ακόμα μια φορά και ευχαριστείστε το κοινό.
- Όταν τελειώσετε την ομιλία σας αλλά δεν έχετε ικανοποιηθεί από το χειροκρότημα, μην μπείτε στη διαδικασία να ρωτάτε τους ακροατές αν τους άρεσε. Το πιθανότερο είναι και να σας πουν ψέματα για να είναι ευγενικοί και να δείξετε ανασφαλής. Σε κάθε περίπτωση, εάν είστε τόσο αγχωμένος για την απόδοσή σας, κάντε ένα ειλικρινές σχόλιο όπως «ήμουν πολύ αγχωμένος σήμερα». Αυτόματα όχι μόνο θα σας κάνουν κομπλιμέντα για το αντίθετο αλλά και θα δικαιολογήσουν τα όποια λάθη ή αδύνατα σημεία της ομιλίας σας.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου