Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Ο Spin Doctor σας απαντά σε όλες τις ερωτήσεις για την προεκλογική σας εκστρατεία



Ρωτήσατε τον Spin Doctor...

1.Οι ικανότητες μνήμης μου, ιδιαίτερα όσον αφορά στα ονόματα, είναι απογοητευτικές. Μπορείτε να με συμβουλέψετε πώς να καταφέρω να θυμάμαι τα ονόματα των ανθρώπων που γνωρίζω καθημερινά ή τουλάχιστον πώς μπορώ να δείχνω σαν να τα θυμάμαι;

2.Είμαι Δήμαρχος στην πρώτη μου θητεία σε έναν μικρό Δήμο, ο οποίος τώρα με το Πρόγραμμα «Καλλικράτης» συνενώνεται με δύο μεγαλύτερους, ένας εκ των οποίων είναι πολύ μεγάλος. Από τις συζητήσεις μου με τους πολίτες εισπράττω ότι είναι ικανοποιημένοι από το μέχρι τώρα έργο μου. Ο Δήμαρχος από το μεγάλο αυτό Δήμο θα είναι υποψήφιος στις εκλογές του Νοεμβρίου, αλλά δε θέλω να συμμετέχω στο συνδυασμό του καθώς έχω ακούσει διάφορα σκάνδαλα γύρω από το όνομά του. Ποια θα με συμβουλεύατε να είναι η κίνησή μου την επόμενη μέρα;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ SPIN DOCTOR ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ E-MAIL ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ!

Για να θέσετε τις εμπιστευτικές ερωτήσεις σας στον Spin Doctor παρακαλώ επικοινωνήστε στην ηλεκτρονική διεύθυνση doukaki@tpo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: