Πέμπτη 27 Μαΐου 2010
Στοχεύστε σωστά ειδικές ομάδες ψηφοφόρων και βγείτε νικητής
Της Αναστασίας Δουκάκη,
Συμβούλου Επικοινωνίας της Think Politics
Η μικρο-στόχευση ψηφοφόρων αναφέρεται στη στρατηγική που θέλει τον υποψήφιο να προσαρμόζει το μήνυμα ή τα μηνύματά του ανάλογα με την κατηγορία ψηφοφόρων που απευθύνεται κάθε φορά. Για παράδειγμα, δυνητικοί ψηφοφόροι που γνωρίζετε ότι έχουν παιδιά σε σχολική ηλικία ενδιαφέρονται περισσότερο από όλους για θέματα παιδείας, ενώ τα ανύπαντρα ζευγάρια είναι πιθανότερο να ενδιαφέρονται για φοροελαφρύνσεις ή όσοι έχουν κατοικίδια για την καθαριότητα των δρόμων και την στέγαση και περίθαλψη αδέσποτων και άρρωστων ζώων.
Συνεπώς, μηνύματα που αφορούν στους στόχους σας για την εκπαίδευση μπορούν να τους κεντρίσουν το ενδιαφέρον, ενώ αντίθετα, πιθανόν δε θα ενδιαφέρουν ψηφοφόρους που δεν έχουν ή δε σκοπεύουν στο άμεσο μέλλον να αποκτήσουν παιδιά.
Όσα περισσότερα γνωρίζετε για τον κάθε δυνητικό ψηφοφόρο σας και την οικογένειά του, τόσο πιο αποτελεσματική θα μπορεί να είναι και η επικοινωνία σας μαζί του. Τα μηνύματά σας πρέπει να είναι στοχευμένα, κομμένα και ραμμένα, ανάλογα με το κοινό που απευθύνεστε. Ακριβώς όπως κάνετε και στις ομιλίες σας.
Ο μόνος τρόπος για να κάνετε το μήνυμά σας να ξεχωρίσει μέσα στον καταιγισμό μηνυμάτων μέσω των κοινωνικών δικτύων, των ηλεκτρονικών μηνυμάτων, των SMS, των ταχυδρομικών προεκλογικών εντύπων, που δέχεται καθημερινά ο ψηφοφόρος είναι να κάνετε το περιεχόμενο του μηνύματός σας να αφορά άμεσα τον αποδέκτη, την καθημερινότητά του, τη ζωή του, τα ενδιαφέροντά του, τα πάθη του.
Τις πολύτιμες αυτές πληροφορίες μπορείτε να τις αποκτήσετε με δύο τρόπους: α) με την εκστρατεία πόρτα- πόρτα και β) μέσω των πυρήνων σας σε κάθε περιοχή. Ο συνδυασμός των δύο τρόπων είναι πάντοτε ο πιο αποτελεσματικός. Μέσω των πυρήνων σας μαθαίνετε κάποιες πληροφορίες για συγκεκριμένες ομάδες ψηφοφόρων στην περιοχή που είστε υποψήφιος. Τις πληροφορίες αυτές τις χρησιμοποιείτε στην εκστρατεία πόρτα- πόρτα ξεκινώντας συζητήσεις που πιθανόν να αφορούν αυτές τις ομάδες ψηφοφόρων. Έχετε στην ατζέντα σας τα θέματα που πιστεύετε ότι τους απασχολούν κι αν δεν ανταποκριθούν στο πρώτο, προχωρήστε στο δεύτερο χωρίς δισταγμό. Είναι βέβαιο ότι μετά το πρώτο λεπτό θα αρχίσουν και οι ίδιοι σιγά σιγά να «ανοίγονται» για όσα τους απασχολούν και θα σας δώσουν από μόνοι τους την «πάσα» που χρειάζεστε.
Εάν δεν «ιδρώσετε» για να μαζέψετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να στοχεύσετε τα μηνύματά σας, τότε στηρίζεστε αποκλειστικά στους υποστηρικτές σας να διαδώσουν το μήνυμά σας σε στοχευμένους αποδέκτες. Πράγμα πολύ δύσκολο και αμφιβόλου επιτυχίας. Γι’ αυτό αξίζει να επενδύσετε προεκλογικό χρόνο στη στόχευση ειδικών ομάδων ψηφοφόρων για να τους έχετε στο πλάι σας την ώρα της κάλπης.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου