Τρίτη, 25 Μαΐου 2010

Επι- κοινωνία ώρα μηδέν;



Του Θανάση Παπαμιχαήλ,
Επικοινωνιολόγου- Διευθυντή της Think Politics

Η κοινωνία ζητάει να μάθει. Απαιτεί απαντήσεις σε αναπάντητα ερωτήματα που δεν πλήττουν πλέον μόνο τη νοημοσύνη αλλά και την τσέπη της. Για τους πολιτικούς που ψήφισε και την απογοητεύουν, για τις ασταμάτητες περικοπές των μικρών καθημερινών συνηθειών και απολαύσεων, για το τρίτο στη σειρά «επιμορφωτικό» dvd που ήρθε να ξανα-εξοργίσει τον έλληνα –βαριά- φορολογούμενο.

Και τα Μ.Μ.Ε. έχουν το ρόλο τους σε αυτό το «αλισβερίσι» ερωτοαπαντήσεων. Έχουν χρέος να σταματούν όπου μπορούν τον διανοητικό κατήφορο, ενημερώνοντας με αλήθειες, υπηρετώντας, την κοινωνία για όλα όσα την «καίνε» και την απασχολούν.

Το «επι» μπροστά από τη λέξη «κοινωνία» είναι τώρα περισσότερο από ποτέ που θα έπρεπε να παίξει ένα ρόλο πολλαπλασιαστικό. Θα περίμενε κανείς ότι οι συνθήκες το καλούν, το επιβάλλουν, να δημιουργηθεί μια νέα δυναμική ουσιαστικής επικοινωνίας, πραγματικά ανεξάρτητης και μη κατευθυνόμενης, της σκυτάλης της οποίας θα κρατούν η τηλεόραση, ο Τύπος, το ραδιόφωνο και το διαδίκτυο.

Η ανάλωση των Μ.Μ.Ε. και κατά επέκταση της κοινωνίας στα ίδια και στα ίδια προβλήματα και ζητήματα χωρίς να προτείνεται ουδεμία λύση είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα οδηγήσει την κοινωνία και τη χώρα σε μη αναστρέψιμη στασιμότητα, στην ώρα μηδέν. Και αυτό δεν το θέλει πραγματικά κανένας… ούτε τα Μ.Μ.Ε. Γι’ αυτό επι-κοινωνήστε γιατί… χανόμαστε…

Δημοσιεύτηκε στο Ad business

Δεν υπάρχουν σχόλια: