Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012
Ο ένας «αρχίζουμε», ο άλλος «επιστρέφουμε»….
Άρθρο του Θ. Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου - Δ/ντή της Think Politics
Αίσιο και ευτυχές το 2001, φαίνεται ότι θα ευχηθούμε όλοι οι εργαζόμενοι την Πρωτοχρονιά του 2013, καθώς σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του Διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδας, οι μισθοί όλων θα «επιστρέψουν» στους αντίστοιχους του 2001
Ξύπνησε μέσα σας μια νοσταλγία; Μήπως θυμάστε τον μισθό που εισπράττατε την επόμενη χρονιά του « millennium;;»….
Ήταν η λεγόμενη « μεταβατική περίοδος» κατά την οποία το ευρώ χρησιμοποιούνταν για τη νομισματική πολιτική, ενώ η δημοσιονομική πολιτική, δηλαδή οι εισπράξεις και πληρωμές του Δημοσίου εκτελούνταν σε δραχμές μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους οπότε και ολοκληρώθηκε η μετάβαση στο ενιαίο νόμισμα.
Οι μισθοί του 2001 λοιπόν ήταν σε δραχμές, σε εκείνα τα χαρτονομίσματα που απεικόνιζαν πάνω τους, ήρωες του 1821 και όχι τα ακατάληπτα σχεδιάκια της ευρωπαϊκής ενοποίησης που διαδέχθηκαν τον Καραϊσκάκη και τον Ανδρούτσο….
Εκείνο βέβαια που δεν μας διευκρίνισε ο Διοικητής είναι αν εκτός από τους μισθούς του 2001 θα γυρίσουμε και στις τιμές του ιδίου έτους….Γιατί τότε πρέπει να ανασύρουμε από τα αρχεία μας τους διαφημιστικούς τιμοκαταλόγους της περιόδου και να συγκρίνουμε πόσο κόστιζε ένα σποτ – σφήνα στην τηλεόραση και μια διαφημιστική σελίδα στον τύπο….
Όσο για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ είναι μάλλον σίγουρο ότι θα παραμείνουν στο 2012, με το μπουκάλι γάλα να κοστίζει ένα ευρώ και σίγουρα όχι 100 δραχμές…, και ένα λίτρο αμόλυβδης 2 ευρώ και όχι διακόσιες δραχμές.
Αν τελικά όλα γυρίσουν προς τα πίσω μήπως πρέπει να αλλάξουμε, να φέρουμε πίσω και την ηλικία στις ταυτότητες μας κατά 11 χρόνια;
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου