Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Social media. Το Ελ Ντοράντο της Ελληνικής Διαφήμισης


Αρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου

Η κάθε κρίση κρύβει και ευκαιρίες. Έτσι, λένε οι ειδικοί σ’ όλο τον κόσμο και θα πρέπει να τους πιστέψουμε. Έχουν αποδείξεις, cases studies άλλωστε...
Η κρίση στην ελληνική διαφήμιση έκρυβε ένα νέο ΕΛ ΝΤΟΡΑΝΤΟ, μια νέα πηγή εσόδων για τις διαφημιστικές εταιρείες που ακούει στο όνομα Social media.
Νέες υπηρεσίες, για μια νέα γενιά καταναλωτών αλλά και διαφημιζομένων.
Η αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας σε συνδυασμό με τον κορεσμό των παραδοσιακών τρόπων επικοινωνίας και του νέου τρόπου ζωής των καταναλωτών, αλλάζουν τα γνωστά μας δεδομένα.
Αποτέλεσμα: Τα διαφημιστικά κονδύλια «σπάνε» σε περισσότερα μέσα, οι εξπέρ των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών γίνονται διαφημιστές, νέες ορολογίες με τελευταίο συνθετικό την λέξη «digital» κατακλύζουν τη διαφημιστική αγορά, στα σκαριά νέα σεμινάρια για εξειδίκευση στα social media, δωρεάν διαφημιστικές εφαρμογές σε iphone, σε ipad, στα πάντα. Τα πάντα digital ακόμη και κομπολόγια!
Ένα νέο ΕΛ ΝΤΟΡΑΝΤΟ αρχίζει να καλεί επίδοξους διαφημιστές – χρυσοθήρες να πλουτίσουν. Ο χρόνος θα το δείξει, απλά να θυμήσουμε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι χρυσοθήρες ανεφώνησαν «άνθρακες ο θησαυρός!»

Δημοσιεύθηκε στο AD BUSINESS

Δεν υπάρχουν σχόλια: