Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012
ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ: «Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΗΛΕΘΕΑΤΗ»
Σε αυτή τη φάση η Στέλλα Παπαμιχαήλ, «ντεν έκει εκπομπή, καρντιά μου», όπως θα έλεγε και ο πρωταγωνιστής της γνωστής διαφήμισης Διατηρούσε, όμως, εκπομπή από το 2005 έως και τον Απρίλιο του 2011, σε διάφορες ζώνες του προγράμματος του «Αθήνα 9,84». Παραμένει δημοσιογράφος του δημοτικού ραδιοφώνου, όμως, και πάντα, εκεί στο βάθος, παραγωγός μιας εκπομπής. Επίσης, έχει δομημένη σκέψη, χιούμορ, άποψη, αλλά μην τα λέω εγώ, διαβάστε παρακάτω...
Πόση ώρα προετοίμαζες την εκπομπή σου;
Η προετοιμασία μιας εκπομπής είναι το δύσκολο κομμάτι, ο «αέρας» - με μια σχετική τριβή - είναι το πιο εύκολο. Το βασικότερο στην προετοιμασία και το σχετικό ψάξιμο που πρέπει να κάνεις, είναι τι θέλεις να πεις στον ακροατή, τι θέλεις να «επικοινωνήσεις» κάθε φορά και αυτό βέβαια εξαρτάται και από το concept μιας εκπομπής και από το αν την κάνεις μόνος σου ή με άλλον, αλλά και από την ίδια τη διάθεσή σου
Συνήθως, όταν είσαι «ζευγάρι» βγαίνει πιο εύκολα, υπό την προϋπόθεση να ταιριάζεις ραδιοφωνικά με τον άλλον, όταν είσαι μόνος θέλει μεγαλύτερη δουλειά στην προετοιμασία Προσωπικά, μου έχει τύχει να κάτσω και οχτάωρο σε φάση προετοιμασίας, μπροστά στον υπολογιστή, ψάχνοντας το ένα που φέρνει συνήθως το άλλο κ.λπ. Είναι ωραίος χρόνος, όμως, δημιουργικός!
Αν πρέπει να μιλήσω για το σήμερα, θα σου πω ότι σε ένα ενημερωτικό ραδιόφωνο μπορείς να συμβάλλεις δημοσιογραφικά από διάφορες θέσεις. Αρκεί να σου αρέσει αυτό που κάνεις, να μη σου βάζουν «στεγανά» και να το κάνεις με μεράκι
Ποιο θεωρείς ότι είναι το μέλλον των δημοτικών ραδιοφώνων;
Νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν και να διατηρήσουν τον ενημερωτικό χαρακτήρα τους. Προσωπικά πιστεύω στο καλό, παραδοσιακό ραδιόφωνο, που το πρωί πηγαίνοντας στη δουλειά σου θα σε ενημερώσει και θα το απόγευμα θα σε συντροφεύσει με καλή μουσική Οι εναλλακτικές του μορφές με φοβίζουν κάπως, με την έννοια ότι το συνειδητοποιημένο κοινό που θα επιλέξει να ακούσει ραδιόφωνο θέλει να ακούσει πραγματικές ειδήσεις, να ενημερωθεί σφαιρικά για την εσωτερική επικαιρότητα και τα διεθνή, που συνήθως δεν του το προσφέρει η τηλεόραση, να ακούσει μια συνέντευξη που δεν θα διακόπτουν συνεχώς τον συνεντευξιαζόμενο Γι αυτό, ας πούμε, οι δημοσιογράφοι του ραδιοφώνου δεν είναι σταρ, με την έννοια που έχουμε συνηθίσει, είναι όμως εργάτες. Στο ραδιόφωνο ο ακροατής είναι πιο αυστηρός κριτής από τον τηλεθεατή, γι αυτό συνήθως και το κοινό του ραδιοφώνου είναι πιο ώριμο κοινό. Ειδικά για τα δημοτικά ραδιόφωνα, νομίζω ότι στην αποστολή τους πρέπει να εντάξουν περισσότερα χρηστικά θέματα για την πόλη, π.χ. προτάσεις εξόδου, χωρίς βέβαια να γίνουν ένας οδηγός πόλης. Μπορούν επίσης να γίνουν ανταγωνιστικά, γιατί, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία, υπάρχει ένα αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό που εργάζεται σε αυτά, που αν αξιοποιηθεί σωστά και στην κατάλληλη θέση, μπορεί να κάνει σημαντική δουλειά.
Ποια είναι η πρώτη πρόταση που σου έρχεται στο μυαλό ακούγοντας τη λέξη "ραδιόφωνο";
Το «ραδιόφωνο» για μένα είναι παρέα! Αν το καλοσκεφθείς, συνήθως ακούμε ραδιόφωνο όταν είμαστε μόνοι μας, στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι. Δεν μας δεσμεύει, όπως η τηλεόραση, με την έννοια ότι μπορούμε να κάνουμε κι άλλα πράγματα ταυτόχρονα Είναι σαν ένας φίλος, από τον οποίο ενημερωνόμαστε, διασκεδάζουμε ή μοιραζόμαστε σκέψεις.
Συνέντευξη στον Σπύρο Σεραφείμ στο site e-tetradio.gr
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου