Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

Η «Δημιουργική θλίψη» στο δρόμο της διαφήμισης;


Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου

Τα τελευταία χρόνια είναι εμφανέστατη στο χώρο της διαφήμισης η «δημιουργική θλίψη» των ανθρώπων που στελεχώνουν τα δημιουργικά τμήματα των διαφημιστικών εταιριών.
Ο κανόνας που ίσχυε ότι οι δημιουργικές ομάδες κατακλύζονταν από στελέχη ανέμελα, χαρούμενα, ατίθασα, αισιόδοξα και απρόβλεπτα δημιουργικά, αποτελεί πλέον την εξαίρεση.
Τα οικονομικά προβλήματα που μαστίζουν τον κλάδο μας, πυροδοτούν αντί για χαρά και δημιουργία, θλίψη και άγχος.
Πολλά από τα υποσχόμενα δημιουργικά μυαλά είναι ευάλωτα στο άγχος και επιρρεπή στην κατάθλιψη. Οι λόγοι προφανείς με προεξάρχουσα την ανασφάλεια εργασίας. Η εικόνα του χαρούμενου δημιουργικού τμήματος των παλαιότερων εποχών είναι μια νοσταλγική ανάμνηση για τους παλαιότερους που όμως φοβάμαι δεν θα ζήσουν οι νεότεροι .
Εξαίρεση αποτέλεσαν οι ευρηματικές δημιουργίες του «ομορφάντρα» και της «αγαπούλας».
Γι αυτό αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους συντελεστές των υπέροχων αυτών διαφημιστικών ταινιών που μέσα στη μαυρίλα των ημερών μας κάνανε να αλλάξουμε διάθεση έστω και για λίγα δευτερόλεπτα.
Ελπίζουμε να πολλαπλασιαστούν οι δημιουργικές προσπάθειες τέτοιου είδους και από άλλες εταιρίες, γιατί καιροφυλακτεί η «δημιουργική θλίψη».

Δημοσιεύθηκε στο AD BUSINESS

Δεν υπάρχουν σχόλια: