Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΛΕΟΝ! ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ!


Πέρασε στα ψιλά των εφημερίδων αλλά ενδιαφέρει όλους όσοι ασχολούνται με την προώθηση προϊόντων μέσω γνωστών καλλιτεχνών, επώνυμων αθλητών και κάθε λογής διασημοτήτων.
Συμβόλαια εκατομμυρίων ευρώ πεταμένα στον αέρα μετά από την δημοσιοποίηση έρευνας σχετικά με το θέμα.
Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν το διάσημο πρόσωπο αλλά δεν πείθονται να αγοράσουν το προϊόν που διαφημίζει. Σε αρκετές περιπτώσεις, οι πωλήσεις πέφτουν! Έτσι ο μοναδικός κερδισμένος είναι το διάσημο πρόσωπο που και αμείβεται πλουσιοπάροχα και προβάλλεται καθημερινά σε τηλεοράσεις και Τύπο με ξένα χρήματα. Όπως λέμε κηδεία με ξένα κόλλυβα!
Πολύ μικρό ποσοστό των διαφημίσεων, σύμφωνα με την έρευνα, φέρνουν αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα. Σε πολλές περιπτώσεις έχει αποδειχτεί και από άλλες έρευνες ότι οι καταναλωτές δεν θυμούνται το προϊόν που διαφημίζεται!
Να πληρώνεις και την διασημότητα και το μέσον και να μην κερδίζεις ούτε σε αναγνωρισιμότητα πάει πολύ!
Επιβεβαιώνεται από μια ακόμη έρευνα πόσο δύσκολοι είναι πλέον οι καταναλωτές, πόσο απαιτητικοί, πόσο «ψαγμένοι»! Δεν πείθονται πλέον από τις διαφημίσεις με πρωταγωνιστές διασημότητες αλλά περισσότερο από ευρηματικές διαφημίσεις και δημιουργικές ιδέες.
Οι παλιές καλές εποχές που οι καταναλωτές αγόραζαν κολόνια ή ρολόι για να γίνουν σκληροί καρδιοκατακτητές όπως ο γνωστός μας Τζέιμς Μποντ, πέρασαν ανεπιστρεπτί.
Σήμερα έχουμε καταναλωτές ακτιβιστές!

Δημοσιεύθηκε στο AD BUSINESS

Δεν υπάρχουν σχόλια: