Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013
Πολιτεύεστε αεί διδασκόμενος;
Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου
Ο Σωκράτης είχε πει αιώνες πριν, το διαχρονικό «Γηράσκω αεί διδασκόμενος».
Η σοφή λαϊκή ρήση «όσο ζεις μαθαίνεις» αφορά ακόμη και θέματα που γνωρίζει κάποιος καλά, αλλά το ζητούμενο είναι πως εμπλουτίζεις τις γνώσεις σου με τα νέα δεδομένα που προκύπτουν.
Ότι ισχύει στη ζωή, ισχύει και στην πολιτική.
Η πολιτική αλλάζει, οι πολιτικοί «πολιτεύονται αεί διδασκόμενοι;». Πως εφαρμόζεται από τους πολιτικούς το «γηράσκω αεί διδασκόμενος» και σε πιο επίπεδο σε μια προεκλογική περίοδο;
Είναι γνωστό ότι για να κερδίσετε στις εκλογές πρέπει να κάνετε τη διαφορά. Να αφήσετε το προσωπικό σας αποτύπωμα κι ότι αυτό μετράει.
Ότι κι αν κάνετε, κάντε το με την αίσθηση του επείγοντος. Δεν έχετε απεριόριστο χρόνο. Ίσως να το έχετε ξαναδεί το έργο με τίτλο ΕΚΛΟΓΕΣ και σε κάποιες σκηνές να είχατε και πρωταγωνιστικό ρόλο με θετικές κριτικές – ψήφους.
Φυσικά και έχετε εμπειρία και ξέρετε από εκλογικές μάχες. Θα μείνετε όμως προσκολλημένοι σε όσα ξέρετε και θα αποκοπείτε από την ορθή κατανόηση της νέας πραγματικότητας;
Όπως και στις προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις θα ζητήσετε βοήθεια από φίλους, συγγενείς, αυτόκλητους αυτοχειριζόμενους επαϊοντες της επικοινωνίας; Θα αυτοσχεδιάσετε για μια ακόμα φορά;
Οι νέοι παράγοντες που θα επηρεάσουν τις εκλογές μήπως θα έπρεπε να σας βάλουν σε σκέψεις να αλλάξετε κι εσείς ανταποκρινόμενοι στα νέα πιο πολύπλοκα δεδομένα και απαιτήσεις. Να προσθέσετε και νέους υποστηρικτές σας ενώ παράλληλα κρατάτε και τους παλιούς;
Να ζητήσετε την υποστήριξη ανθρώπων που έχουν αληθινή επαγγελματική εμπειρία και αρκετές εκλογικές επιτυχίες να επιδείξουν. Είναι γνωστό ότι στην πολιτική επικοινωνία τις περισσότερες φορές οι «δωρεάν συμβουλές ερασιτεχνών» κοστίζουν πανάκριβα στον πολιτικό, σε σχέση με κάποιες «καλά πληρωμένες» από επαγγελματίες επικοινωνιολόγους.
Μην ξεχνάτε όσοι δεν θα σας ψηφίζουν είναι περισσότεροι από όσους σας ψηφίζουν. Φροντίστε να τους φέρετε κοντά σας, αξιοποιώντας τις τεχνικές της «ολιστικής σταυροφορίας», κερδίζοντας ψήφους από όσους δεν είχαν την πρόθεση να σας ψηφίσουν!
Τα κριτήρια επιλογής ψήφου των πολιτών άλλαξαν. Η εμπιστοσύνη μεταξύ πολίτη και αιρετού, η επιστροφή στην (ρεαλιστική) πολιτική, η προσωπικότητα του αιρετού, η μειωμένη δύναμη του κομματικού χρίσματος, είναι παράγοντες που θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά από κάθε υποψήφιο. Να εμπλουτίσετε στη μέχρι τώρα εμπειρία σας με τις νέες μεθόδους επικοινωνίας, άλλωστε ζούμε στην εποχή της αδιαμεσολάβητης επικοινωνίας, της απόλυτης ηγεμονίας του διαδικτύου καθώς επίσης και το ποια σύγχρονα κοινωνικά ρεύματα διψούν να εκφραστούν. Αυτά θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε ψήφους, να νικήσετε στις εκλογές.
Με νέες μεθόδους επικοινωνίας θα βελτιώσετε την εικόνα σας, την επικοινωνία με τους πολίτες και με τις προτεινόμενες εκλογικές στρατηγικές θα κερδίσετε και νέους ψηφοφόρους!
…και για να κάνουμε πράξη, το πολιτεύεστε αεί διδασκόμενος σημειώστε μερικές από τις πιο σημαντικές Παγκόσμιες Ημέρες του Νοεμβρίου που πρέπει να «εκμεταλλευτείτε»…
9 Νοεμβρίου – Διεθνής Ημέρα κατά του Φασισμού και του Αντισημιτισμού
14 Νοεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα κατά του Διαβήτη
18 Νοεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Φιλοσοφίας
20 Νοεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού
21 Νοεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Τηλεόρασης
25 Νοεμβρίου – Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών
27 Νοεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Αγοραστικής Αποχής
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου