Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013
Το πιο έξυπνο μάθημα μάρκετινγκ που θα διαβάσετε ποτέ!
Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου/
Γωνία Δημοσθένους και Θησέως στην Καλλιθέα παραδίδονται μαθήματα μάρκετινγκ φαναριών από έναν Πρόεδρο Ανύπαρκτης εταιρίας, χωρίς πτυχία, ΜΒΑ, κοστούμι πολυτελείας, χαρτοφύλακα και αντί για IPAD ή laptop, στα χέρια του ένα μόνο κοντάρι για καθάρισμα τζαμιών.
Η συνηθισμένη τακτική όλων των καθαριστών των φαναριών, είναι να τρέχουν και χωρίς να ρωτήσουν να γεμίζουν με νερά το παρμπρίζ των αυτοκινήτων για να τα καθαρίσουν εκούσια ή ακούσια του οδηγού. Πραξικοπηματικά, τις περισσότερες φορές.
Επιθετική στρατηγική θα το λέγανε οι «γκουρού» του μάρκετινγκ σε συνέδρια και ημερίδες.
Αντίθετα, ένας «νέος επαγγελματίας» των φαναριών χωρίς να έχει διαβάσει τον αλλιώτικο οδηγό των Jason Fried και David Heinemeier Hansson ακολουθεί μια στρατηγική απίθανη, ξεχωριστή «έξω από το κουτί» μαρκετινικά
Κάθεται ως στήλη άλατος στο φανάρι, για περισσότερο από πέντε ώρες (δεν δουλεύει οκτάωρο) και περιμένει το νεύμα κάποιου οδηγού να καθαρίσει τα τζάμια.
Δεν τρέχει, δεν πιέζει, δεν προκαλεί. Σέβεται τη δουλειά του και τον πελάτη του
Δοκιμάζει ένα νέο μονοπάτι μάρκετινγκ αυτό της αξιοπρεπούς «εργασιοεπαιτείας».
Οι περισσότεροι διερχόμενοι οδηγοί είναι κάτοικοι της περιοχής, βλέπουν καθημερινά τη διαφορά και την επιβραβεύουν. Άλλοι του ζητάνε να καθαρίσει τα τζάμια και άλλοι απλά του προσφέρουν ένα χρηματικό ποσό χωρίς να του ζητάνε να καθαρίσει.
Δεν ενδιαφέρεται για το τι κάνουν οι ανταγωνιστές του, κουράζεται λιγότερο, κερδίζει εκτός από ευρώ, τη συμπάθεια όλων των διερχόμενων πελατών.
Ένα case study που δεν θα δείτε και θα ακούσετε σε καμία ημερίδα μάρκετινγκ.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου