Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013
Ε, ρε Τασούλα που τους χρειάζεται...
Άρθρο της Στέλλας Παπαμιχαήλ - Δημοσιογράφος - Φιλόλογος
Βλέποντας και διαβάζοντας χθες τις ομιλίες Σαμαρά και Τσίπρα στα κομματικά τους ακροατήρια μου ήρθε συνειρμικά στο νου η ατάκα της Τασούλας από τη γνωστή τηλεοπτική διαφήμιση, στην οποία αναρωτιέται με την χαρακτηριστική αξάν απευθυνόμενη στον Κίτσο αν έχει ξεφύγει (« Κίτσο έεις ξεφύγ…»;;) .
Γιατί πώς αλλιώς μπορεί κανείς να αντιμετωπίσει τους πολιτικούς αρχηγούς των δύο μεγαλύτερων κομμάτων μιας χώρας που συνεχίζει -μην ξεχνάμε- να βρίσκεται σε καιρό κρίσης, οι οποίοι χωρίς κανένα μέτρο εκτοξεύουν ρητορικές βολές εκατέρωθεν, όπως ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή το κόμμα της μείζονος αξιωματικής αντιπολίτευσης μισεί (!) τη χώρα και την υπονομεύει, όπως είπε χθες στο προσυνέδριο της ΝΔ στη Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός, ή ότι ο η «ΝΔ είναι μια δεξιά παλιάς κοπής που λαϊκίζει και σέρνεται πίσω από τους φασίστες της Χρυσής Αυγής» , όπως είπε πρόσφατα ο Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής.
Aπό την υπερβολή του «success story» του Αντώνη Σαμαρά στην άλλη υπερβολή του «disaster story» του Αλέξη Τσίπρα και επειδή όντως οι υπερβολές είναι οι μόνες που έχουν ιστορία ας θυμηθούμε και την «Δανία του Νότου» που θα γινόταν η Ελλάδα, όπως έλεγε πριν από τις εκλογές του 2009 ο Γιώργος Παπανδρέου για να φθάσουμε στη χθεσινή δήλωση του Γιάννη Στουρνάρα στο Βήμα ότι « αν δεν είχαν γίνει όσα έγιναν σήμερα θα ήμασταν…. Συρία!». Τον άλλο «στόχο» της Αργεντινής, το παράδειγμα της οποίας είχε μνημονεύσει παλαιότερα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ευτυχώς τον αποφύγαμε….
Παραβλέπω τις καθημερινές αλληλο-ανακοινώσεις των δύο κομμάτων , ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ που χωρίς υπερβολή φθάνουν στα όρια ενός πρωτοφανούς -ας μου επιτραπεί η έκφραση- ξεκατινιάσματος τις περισσότερες φορές για ανούσια ζητήματα που γράφονται και διακινούνται απλώς για επικοινωνιακούς λόγους και όλως τυχαίως εκδίδονται λίγο πριν από τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των καναλιών, καθώς οι επιτελείς τους κρίνουν ότι η σκληρή αντιπαράθεση πρέπει να συντηρείται για την κοινή γνώμη…..
Και όλα αυτά έρχονται σε μια συγκυρία, μετά το mea culpa του ΔΝΤ, που θεωρητικώς τουλάχιστον η επικοινωνιακά έστω θα ευνοούσε για το καλό του τόπου, το οποίο και οι δύο αρχηγοί επικαλούνται, μια υποτυπώδη συσπείρωση για την πολιτική εκμετάλλευση αυτής της παραδοχής και την αλλαγή της συνταγής , για την οποία όλοι πλέον ακόμη και οι ίδιοι οι δανειστές, ή έστω μια ομάδα αυτών, συμφωνούν…
Τουναντίον οι τόνοι έχουν ανέβει λες και βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο και το ερώτημα είναι γιατί πρέπει να δημιουργηθεί τώρα αυτή η πολιτική όξυνση και τι θα γίνει όταν θα πλησιάζει η ώρα να φτάσουμε στις κάλπες ;
Σήμερα έρχεται και ο Πόλ Τόμσεν στην Ελλάδα, έχοντας και αυτός κάνει την αυτοκριτική του!…. “Tragic”…. για να ξαναθυμηθούμε την Τασουλα!!
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου