Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013
ΚΟΙΝΗ ΜΟΙΡΑ
Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου - Δ/ντή της Think Politics
Ο κλάδος της επικοινωνίας, παρά τον πολύ υψηλό αριθμό των επιχειρήσεων δεν κατόρθωσε μέχρι σήμερα να δημιουργήσει συνεργατικές πρακτικές που θα βελτίωναν την εικόνα του, την ανταγωνιστικότητα του και θα έδιναν ώθηση στην ανάπτυξη της τεχνογνωσίας των μελών που τον απαρτίζουν.
Ο εντονότατος ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων, η έλλειψη συνεργατικής κουλτούρας, η αδυναμία ισότιμης παρουσίας στο τρίγωνο Διαφημιζόμενος – Μέσον – Διαφημιστής, η αδιαφάνεια συναλλαγών, οι αθέμιτες πρακτικές κέρδους, οι ανεπάρκειες του κρατικού μηχανισμού στον έλεγχο, δεν επέτρεψαν την ανάπτυξη κοινών δράσεων και πρωτοβουλιών για τον περιορισμό των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης που ενέσκηψε. Γνωστές παθογένειες που έχουν διαποτίσει τον κορμό έως τις ρίζες του κλάδου της επικοινωνίας. Αυτή είναι εικόνα μιας άκρως ανησυχητικής επόμενης μέρας ενός θρυμματισμένου κλάδου, που σε λίγες μέρες θα κληθεί να εκλέξει το νέο τιμονιέρη του. Εύχομαι και ελπίζω να βρεθεί ένας έμπειρος και ικανός πρόεδρος που αποδεδειγμένα να μπορεί να μας βγάλει από τα δύσκολα και να δώσει νέα πνοή στον κλάδο μας. Σε γνωστές και ήρεμες θάλασσες είναι μικρότερης σημασίας η επιλογή των «καπεταναίων». Το καράβι πάει μόνο του. Όμως, σε νέες και φουρτουνιασμένες θάλασσες πρέπει να επιλέξει επιδέξιο «καπετάνιο» και πλήρωμα δοκιμασμένο για τις ικανότητες του και όχι κάποιους ανεπαρκείς που θεωρούν τα αξιώματα εφαλτήριο ικανοποίησης προσωπικών φιλοδοξιών και ιδιοτελών επιχειρηματικών στόχων.
Άλλωστε οι εκλογές δεν είναι διαγωνισμός στη Γιουροβίζιον, για να ψηφίζουμε με γνώμονα την επιχειρηματική «γειτνίαση». Είναι κοινή μας η μοίρα!
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου