Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

ΚΟΙΝΗ ΜΟΙΡΑ

Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου - Δ/ντή της Think Politics Ο κλάδος της επικοινωνίας, παρά τον πολύ υψηλό αριθμό των επιχειρήσεων δεν κατόρθωσε μέχρι σήμερα να δημιουργήσει συνεργατικές πρακτικές που θα βελτίωναν την εικόνα του, την ανταγωνιστικότητα του και θα έδιναν ώθηση στην ανάπτυξη της τεχνογνωσίας των μελών που τον απαρτίζουν. Ο εντονότατος ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων, η έλλειψη συνεργατικής κουλτούρας, η αδυναμία ισότιμης παρουσίας στο τρίγωνο Διαφημιζόμενος – Μέσον – Διαφημιστής, η αδιαφάνεια συναλλαγών, οι αθέμιτες πρακτικές κέρδους, οι ανεπάρκειες του κρατικού μηχανισμού στον έλεγχο, δεν επέτρεψαν την ανάπτυξη κοινών δράσεων και πρωτοβουλιών για τον περιορισμό των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης που ενέσκηψε. Γνωστές παθογένειες που έχουν διαποτίσει τον κορμό έως τις ρίζες του κλάδου της επικοινωνίας. Αυτή είναι εικόνα μιας άκρως ανησυχητικής επόμενης μέρας ενός θρυμματισμένου κλάδου, που σε λίγες μέρες θα κληθεί να εκλέξει το νέο τιμονιέρη του. Εύχομαι και ελπίζω να βρεθεί ένας έμπειρος και ικανός πρόεδρος που αποδεδειγμένα να μπορεί να μας βγάλει από τα δύσκολα και να δώσει νέα πνοή στον κλάδο μας. Σε γνωστές και ήρεμες θάλασσες είναι μικρότερης σημασίας η επιλογή των «καπεταναίων». Το καράβι πάει μόνο του. Όμως, σε νέες και φουρτουνιασμένες θάλασσες πρέπει να επιλέξει επιδέξιο «καπετάνιο» και πλήρωμα δοκιμασμένο για τις ικανότητες του και όχι κάποιους ανεπαρκείς που θεωρούν τα αξιώματα εφαλτήριο ικανοποίησης προσωπικών φιλοδοξιών και ιδιοτελών επιχειρηματικών στόχων. Άλλωστε οι εκλογές δεν είναι διαγωνισμός στη Γιουροβίζιον, για να ψηφίζουμε με γνώμονα την επιχειρηματική «γειτνίαση». Είναι κοινή μας η μοίρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: