Τρίτη 26 Μαρτίου 2013
Οι «Άθλιοι» της Διαφήμισης.
Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ- Επικοινωνιολόγου - Δ/ντή της Think Politics
Βρισκόμαστε στο τέλος εποχής και μάλιστα με βίαιο τρόπο, της διαφημιστικής αγοράς που ξέραμε μέχρι τώρα. Και δεν αναφέρομαι στην τεχνολογική εξέλιξη της επικοινωνίας και στις ατελείωτες δυνατότητες χρήσης της στη διαφήμιση.
Ούτε στον πόλεμο των «χάρτινων» Μέσων και των digital. Ούτε ακόμη στην οικονομική κρίση που ενέσκυψε ως τυφώνας τα τελευταία χρόνια. Σιγά αλλά σταθερά η γνωστή διαφημιστική αγορά θα έσβηνε λόγω των παθογενειών του κλάδου. Παθογένειες που έχουν να κάνουν με τις νέες δομές των διαφημιστικών εταιριών και με τα άλλοτε «γειωμένα» μυαλά πολλών διαφημιστών που πήραν αέρα!
Η απαρχή των νέων δομών αλλά και «δεινών» ακούει στο όνομα Media Shops. Συνώνυμα της πλήρους ασυδοσίας στη διαφημιστική αγορά, της σύγκρουσης συμφερόντων με τα ΜΜΕ, και με αρνητικές επιδράσεις στο πολιτικό σύστημα της χώρας.
Στόχος ο παράνομος πλουτισμός, με μεγάλα ποσοστά επιστροφών, από διαφημιστικές εταιρίες, παραρτήματα πολυεθνικών εταιριών κατά κύριο λόγο. Οι μόνοι χαμένοι, οι μικροί διαφημιστές και Μέσα που δεν μπορούν να παίξουν στο παιχνίδι των μεγάλων.
Όσο για τα άλλοτε «γειωμένα» μυαλά πολλών φωστήρων της διαφήμισης η απροσδόκητη οικονομική ισχύς που απέκτησαν τους οδήγησε σε καταστροφικές επιλογές και για τους ίδιους και για τον κλάδο. Πήραν τα μυαλά τους αέρα όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός.
Σήμερα οι περισσότερες διαφημιστικές εταιρίες σκιαμαχούν με τις αλλοπρόσαλλες καταστάσεις της αγοράς, περιμένοντας να πνεύσει άλλος αέρας και όχι ο κοπανιστός!
Όσο για τους «άθλιους» συνεχίζουν να αλωνίζουν ακόμη … και με κρατική αρωγή!
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου