Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013
Οι «Νοικοκυραίοι» υπάρχουν ακόμη στην επικοινωνία, αλλά για πόσο;
'Αρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου - Δ/ντή της Think Politics
Ένα μεγάλο μέρος της διαφημιστικής αγοράς έχει καταρρεύσει….
Το τσουνάμι της κρίσης, το νταραβέρι με απλήρωτους κρατικούς διαφημιστικούς λογαριασμούς, τα ανεξέλεγκτα έξοδα, το γνωστό πρόβλημα της «αρπαχτής» με το τηλεοπτικό κανάλι , έφεραν τα πάνω-κάτω στις πιο μεγάλες εταιρίες και έκαναν τις πτωχεύσεις τους αναμενόμενες.
«Βρεγμένοι» μικρά και μεγάλα Μέσα, εκατοντάδες προμηθευτές, τράπεζες και τα έσοδα του δημοσίου.
Ένα μεγάλο κομμάτι των εταιριών που έχουν απομείνει προσπαθεί να τα βγάλει πέρα «με νύχια και με δόντια».
Μικρές αλλά «νοικοκυρεμένες» εταιρίες που μέχρι τώρα έχουν συμπεριφερθεί με τον πιο συστημικό και υπεύθυνο τρόπο απέναντι στους εργαζόμενους, προμηθευτές, Μέσα και φυσικά προς το δημόσιο, σήμερα βρίσκονται σε ένα κομβικό σημείο. Στη φάση της οριακής επιβίωσης ή της παραδοχής του τέλους, της κατάρρευσης, της αναπόφευκτης πτώχευσης.
Οι τράπεζες κλείσανε τις κάνουλες της ροής ζεστού χρήματος, η αγορά στέγνωσε, οι επιχειρήσεις ετεροχρονίζουν τις πληρωμές τους, και οι πελάτες καταναλώνουν με το σταγονόμετρο μόνο τα απαραίτητα.
Οι επόμενοι μήνες θα είναι πολύ κρίσιμοι για όλους μας αλλά και για την κοινωνία. Το αναμενόμενο «μπαμ» της έκρηξης θα αποφευχθεί αν χαλαρώσουν οι πιέσεις, σε όλα τα επίπεδα από ξένους και από το κράτος.
Στον κλάδο της επικοινωνίας θα πρέπει όλοι να βάλουμε νερό στο κρασί μας ιδιαίτερα τα Μέσα που πιέζουν δικαιολογημένα μεν, αλλά εξοργιστικά δε για να εισπράξουν από εταιρίες μη «έχοντας» όμως να πληρώσουν, λόγω επισφαλειών και καθυστερημένων πληρωμών από τους πελάτες τους.
Αν η αγορά δεν ξαναρχίσει να «ρολάρει» το μόνο που θα καταφέρουν είναι να «κλείσουν» τις εταιρίες και να χάσουν τα χρήματα τους.
Όλοι θα κερδίσουμε τη μάχη της επιβίωσης, αν είμαστε αλληλέγγυοι στα προβλήματα του καθενός μας.
Διαφορετικά θα «πέσουνε κεφάλια»!
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου