Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

ΟΧΙ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΚΑΣΩ...!


Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου

Στις μέρες που ζούμε, η κατάθλιψη όλων μας είναι προ των πυλών! Στην Αμερική, μια εταιρία ευχετηρίων καρτών συμπαραστεκόμενοι στους ανέργους έκανε μια κάρτα με σύνθημα «Μη σκέφτεσαι ότι χάνεις τη δουλειά σου, σκέψου ότι είναι μια ανάπαυλα ανάμεσα σε δύο ανόητους εργοδότες». Στην Ελλάδα μοναδική αχτίδα ελπίδας είναι τα χαμόγελα που βλέπουμε στα πρόσωπα πολλών τηλεθεατών ή ακροατών που βλέπουν ή ακούν μερικά απίστευτα δημιουργικά και πολύ χιουμοριστικά διαφημιστικά σποτάκια.
Πανέξυπνα, ευρηματικά, μηνύματα εμπνευσμένα από την επικαιρότητα. Πραγματική όαση φωτός μέσα στην μαυρίλα της κάθε μέρας μας. Προτείνω τα κανάλια και τα ραδιόφωνα να παίζουν σε όλα τα διαφημιστικά τους brakes σποτάκια όπως του προπονητή και του προέδρου, της «αγαπούλας» ή τα σχολικά της γνωστής αλυσίδας καταστημάτων παιδικών ειδών και παιχνιδιών κι αν ακόμη δεν είναι προγραμματισμένα! Και για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, να παίζονται σφήνες μετά από τις ειδήσεις που μας καταθλίβουν. Φορολογείται ο αέρας, ο βήχας, μπαίνει πλαφόν στο πήδημα, ακούστε ένα διαφημιστικό σποτάκι, ρίχτε το στην πλάκα, χαμογελάστε και διώξτε την κατάθλιψη.
Μια ακόμη ευεργετική επίδραση της δημιουργικής διαφήμισης.
Ζητείστε να σας γράψουν όλες τις χιουμοριστικές διαφημίσεις σε ένα CD και ακούστε το κάθε μέρα, όλη μέρα.
Είναι από τα τελευταία μηνύματα που θα σας δίνουν γέλιο και δύναμη να ακούτε τα μηνύματα της Τρόικας και γράψτε τους….


Δημοσιεύθηκε στο περιοδικό AD BUSINESS

Δεν υπάρχουν σχόλια: