Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014
Ευρωεκλογές με σταυρό. Παιχνίδι για εκατομμυριούχους Υποψήφιους Ευρωβουλευτές;
Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου/
Σταυρό στις Ευρωεκλογές, αποφάσισε με τη νέα ρύθμιση η Κυβέρνηση. Είναι γνωστό ότι μέχρι τώρα, οι Ευρωβουλευτές για να εκλεγούν θα έπρεπε να επιλεγούν από τα κόμματα και να τοποθετηθούν στις πρώτες θέσεις των Ευρωψηφοδελτίων. Ερήμην των ψηφοφόρων, που απλά έπρατταν το κομματικό τους καθήκον. Καθηγητές Πανεπιστημίων, εθνικά αναγνωρίσιμα πρόσωπα, στόλιζαν τα ευρωψηφοδέλτια των κομμάτων. Λίγες οι θέσεις, πολλοί οι εκλεκτοί, λίγοι οι τυχεροί που εξασφάλιζαν υψηλά μηνιαία εισοδήματα και πολλά προνόμια για μια πενταετία.
Η ανακοίνωση της Κυβέρνησης για «σταύρωση» των υποψηφίων στις Ευρωεκλογές αλλάζει τα δεδομένα.
Όμως για να κερδίσει ένας υποψήφιος μια θέση στην Ευρωβουλή χρειάζεται «γερό» πορτοφόλι. Ο λόγος είναι απλός. Για να εξασφαλίσει ένας υποψήφιος εθνική αναγνωρισιμότητα, για να αντέξει μέσα σε ένα ανταγωνιστικό ψηφοδέλτιο ώστε να ψηφιστεί, θα πρέπει να δαπανήσει αρκετές χιλιάδες ευρώ.
Ρεαλιστικά, χρειάζεται κοντά στο ένα εκατομμύριο ευρώ να βάλει είτε από την τσέπη του, είτε από ισχυρό χρηματοδότη. Το ποσό του ενός εκατομμυρίου δεν είναι εξωπραγματικό αν αναλογιστεί κανείς ότι για ένα μεσαίο δήμο χρειάζονται πάνω από εκατό πενήντα χιλιάδες ευρώ για μια προεκλογική εκστρατεία.
Αν δεν ισχύσουν και οι περιορισμοί που ισχύουν στις εθνικές εκλογές για υποψήφιους βουλευτές με σταυρό, δηλαδή περιορισμένες εμφανίσεις ανά κανάλι και οικονομικός έλεγχος των προεκλογικών δαπανών τους, τότε το παιχνίδι μεγαλώνει και θα είναι μόνο για λίγους και πολυεκατομμυριούχους. Εκτός κι αν έχουν τη στήριξη και το μηχανισμό του κόμματος τους και τον Αρχηγό του ως διαφημιστή – επικοινωνιολόγο!
Δώρο άδωρο για όσους υποψήφιους ευρωβουλευτές πιστεύουν ότι με μικρές ατομικές προεκλογικές εκστρατείες θα καταφέρουν να κερδίσουν μια από τις «ζηλευτές» θέσεις στο Ευρωκοινοβούλιο. Θα «πετάξουν» τα λεφτά τους
Δώρο άδωρο και για όσους επαγγελματίες της επικοινωνίας, διαφημιστές και επικοινωνιολόγοι, πιστεύουν ότι θα αυξηθεί το πελατολόγιο τους. Τα χρήματα των περισσότερων υποψήφιων δεν θα φτάσουν ούτε για λίγες επισκέψεις σε περιοχές ανά την επικράτεια….
Βέβαια, πάντα θα υπάρχουν και εξαιρέσεις από υποψήφιους με ισχυρούς χρηματοδότες.
Μετά την εκλογή Ευρωβουλευτών από τα «μπαούλα» των κομμάτων, μπαίνουμε σε μια νέα διαδικασία επιλογής με πολλούς «αγνώστους». Το μόνο γνωστό είναι ότι καταξιωμένα τμήματα ποιοτικών υποψηφίων Ευρωβουλευτών είναι δύσκολο να εκλεγούν και θα «φιγουράρουν» πάλι στις πρώτες θέσεις εκλογής οι ομιλούσες κεφαλές των τηλεπαραθύρων και εθνικά αναγνωρίσιμοι ανεξαρτήτως των απαραίτητων προσόντων για τη θέση και το ρόλο του Ευρωβουλευτή.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου