Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014
Οι «Νύφες» των δημοτικών ψηφοδελτίων, ο Γκόρτσος και η Μαγκούρα…
Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ – Επικοινωνιολόγου
Στην πάντα επίκαιρη ελληνική ταινία «Τζένη, Τζένη» ο αξέχαστος κωμικός μας Διονύσης Παπαγιανόπουλος έπαιζε το ρόλο της «νύφης» των υποψήφιων πολιτευτών αρχικά του Γκόρτσου και μετέπειτα του εκλεγέντος Βουλευτή Μαντά.
Πρόκειται για τα τοπικά στελέχη που κουβαλούν μαζί τους μια σημαντική «προίκα» ψήφων και αποκαλούνται πολύφερνες «νύφες» από κάθε υποψήφιο Βουλευτή, Περιφερειάρχη, Δήμαρχο, στις εθνικές, αυτοδιοικητικές αλλά και ευρωεκλογές, μετά την πρόσφατη απόφαση για «σταύρωση» των υποψήφιων Ευρωβουλευτών που θα μας εκπροσωπήσουν στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.
Ιδιαίτερα στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης η εμπειρία των αποκαλούμενων «νυφών» τους μετατρέπει αυτομάτως σε μια καλή πηγή πληροφοριών για τα προβλήματα που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι Τοπικοί Άρχοντες και τις προτεραιότητες που πρέπει να βάλουν, ενώ μπορούν να τους προφυλάξουν και από τις κακοτοπιές.
Η συμβολή τους είναι πολύτιμη σε ένα ψηφοδέλτιο και η προσφορά τους είναι αναγκαία σε όσους θέλουν να διεξάγουν μια σοβαρή και με προσδοκίες προεκλογική εκστρατεία.
Οι περισσότερες «νύφες» έχουν δοκιμαστεί στο παρελθόν είτε ως αρχηγοί συνδυασμών, είτε ως πρόεδροι τοπικών διαμερισμάτων και συλλόγων ή έχουν διατελέσει παλαιότερα δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι, πρόεδροι κοινοτήτων και δημοτικών οργανισμών.
Η συμμετοχή τους στο ψηφοδέλτιο του υποψήφιου Δημάρχου είναι απολύτως απαραίτητη όχι μόνο προς άγραν των ψήφων αλλά και για την προβολή του δικού τους «status»…
Οι «νύφες» υπάρχουν σε όλους τους δήμους και περιφέρειες και οι υποψήφιοι Άρχοντες θα πρέπει να τους προσεγγίσουν. Να μάθουν από την εμπειρία τους και το βασικότερο να τους συμπεριλάβουν στο ψηφοδέλτιο τους.
«Μήλο της έριδος» έχουν γίνει οι πολύφερνες «νύφες» σε πολλές περιοχές και υποψήφιοι άρχοντες καθυστερούν τις ανακοινώσεις ονομάτων των υποψηφίων συμβούλων μέχρι να κλείσουν με τα «βαριά» ονόματα της περιοχής. Τους λεγόμενους και «ψηφοσυλλέκτες».
Αναφορικά με τους τρόπους που θα χρησιμοποιήσετε για να τους πάρετε με το μέρος σας, ξεκινήστε από υποσχέσεις μέχρι το σήμα κατατεθέν του αείμνηστου Παπαγιανόπουλου, την Μαγκούρα...!
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου