Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013
Τα 5 πρώτα βήματα της Πολιτικής καριέρας σας, ως Υποψήφιος Δήμαρχος
Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ – Επικοινωνιολόγου
1.- Δουλεύετε την προσωπική σας ανάπτυξη
Διαβάστε πολιτικές αναλύσεις, αρθρογραφίες πολιτικής αυτογνωσίας, ακούστε ηχογραφημένες πολιτικές ομιλίες καταξιωμένων πολιτικών προσώπων, παρακολουθήστε σεμινάρια πολιτικής επικοινωνίας, μελετήστε τις αυτοβιογραφίες διάσημων πολιτικών προσώπων, διδαχθείτε από τις αποτυχίες τους και γενικά «πλουτίστε» τη βιβλιοθήκη σας με βιβλία και προγράμματα αυτοβελτίωσης.
2.- Έντονη προβολή της υποψηφιότητας σας
Η επιλογή του ψηφοδελτίου από τον ψηφοφόρο που θα ρίξει στην κάλπη την ημέρα των εκλογών έχει ως πρωταγωνιστή εσάς. Τον υποψήφιο Δήμαρχο.
Φυσικά και οι υποψήφιοι σύμβουλοι έχουν τη συμμετοχή τους στην επιλογή της τελικής ψήφου αλλά σε ελάσσονα βαθμό.
Γι αυτό προετοιμάστε από την πρώτη μέρα της καθόδου σας, ένα αποτελεσματικό «προσωπικό» διαφημιστικό μήνυμα.
Αυτό θα επαναλαμβάνεται μέχρι το τέλος των εκλογών αρκεί να απαντά στα προβλήματα των δημοτών και όχι στο βιογραφικό σας.
Μέσα σε 30’’ θα πρέπει να απαντήσετε στην ερώτηση «γιατί ζητώ την ψήφο σας».
Είναι το λεγόμενο elevator speech (ομιλία στο ασανσέρ). Συνεχίστε την αυτοπροβολή της υποψηφιότητας σας με όλα τα Μέσα (παραδοσιακά και νέας τεχνολογίας).
3.- Κάντε τη δική σας «λίστα» των υποψηφίων συμβούλων
Ένα από το πρώτο σας μέλημα είναι να οργανώσετε τη λίστα των υποψηφίων συμβούλων σας που θα συμπληρώσουν το ψηφοδέλτιο σας.
Ξεκινήστε με τη λίστα γνωριμιών σας αλλά μην αρκεστείτε σ’ αυτή. Πολλοί από τους σίγουρους υποψήφιους συμβούλους που πιστεύατε ότι θα σας ακολουθήσουν, μπορεί να σας αφήσουν στα «κρύα του λουτρού»! Γι αυτό αναπτύξτε τη δική σας «ζεστή» λίστα από υποψήφιους που έχουν κάτι περισσότερο από το φιλικό λόγο, τη φιλική σχέση μαζί σας.
Αναζητήστε τους σε συλλόγους, γυμναστήρια, εθελοντικές οργανώσεις, παιδότοπους, χώρους συγκέντρωσης ειδικών ομάδων όπως ωδεία, λέσχες φιλίας και άλλα.
4.- Ξοδέψτε τον προεκλογικό σας χρόνο παραγωγικά
Ο προεκλογικός σας χρόνος πάντα θα είναι μικρός έστω κι αν ξεκινήσετε ένα χρόνο πριν από τις εκλογές. Σιγουρευτείτε ότι τον «ξοδεύετε» παραγωγικά. Αναθέστε την οργάνωση του εκλογικού σας κέντρου και την καθημερινότητα του σε συνεργάτες σας. Απαλλαγείτε από «περιττές» ασχολίες με τον εκλογικό σας αγώνα και αφοσιωθείτε.
• Να μιλάτε σε ψηφοφόρους
• Να βλέπετε τους υποψήφιους συμβούλους σας και να ενημερώνεστε για το καθημερινό τους πρόγραμμα
• Να διευρύνετε καθημερινά τον κύκλο των προσωπικών γνωριμιών σας με συστάσεις, τηλεφωνήματα και συμμετοχή σε κοινωνικές εκδηλώσεις.
5.- Ακολουθείστε τις βασικές συμβουλές πολιτικής επικοινωνίας
• Το όνομα του ψηφοφόρου
Είτε μιλάτε με τον ψηφοφόρο στη λαϊκή αγορά ή στην εκκλησία ή στο τηλέφωνο καλό είναι να γνωρίζετε το όνομα του. Κι αν δεν το ξέρετε, υπάρχουν τεχνικές «εκμαίευσης» του ονόματος του χωρίς να το καταλάβει ο ψηφοφόρος.
• Κάντε κομπλιμέντα / φιλοφρονήσεις
Ποιος ψηφοφόρος θα αρνηθεί ένα όμορφο και κομψό κομπλιμέντο από τον υποψήφιο που ζητάει την ψήφο του. Ευκαιρίες για φιλοφρονήσεις υπάρχουν πολλές. Από το ντύσιμο του ψηφοφόρου μέχρι και το «γλυκούλη» σκύλο που σέρνει μαζί του. Ο ψηφοφόρος θα σας συμπαθήσει σίγουρα. Κερδίζετε πόντους στο μυαλό του.
• Χαμογελάστε
Όχι φυσικά με ένα χαμόγελο «καρφωμένο» στο πρόσωπο σας, αλλά χαμογελάστε όσο κι αν είστε ψυχολογικά πεσμένοι. Οι ψηφοφόροι θέλουν να βλέπουν αισιόδοξα πρόσωπα πολιτικών. Χαμογελάτε ακόμη κι όταν μιλάτε στο τηλέφωνο. Μπορεί να μην το βλέπει ο ψηφοφόρος αλλά το αισθάνεται από τον τόνο και τον ήχο της φωνής σας. Το χαμόγελο είναι το πιο ισχυρό σας όπλο.
• Η απόρριψη είναι μέρος του παιχνιδιού
Μην αφήνετε την απογοήτευση να σας κυριεύσει αν κάποιος από τους ψηφοφόρους σας γυρίσουν την πλάτη. Μόνο στα απολυταρχικά καθεστώτα τα ποσοστά της αποδοχής φτάνουν το 99%. Φροντίστε όμως να μάθετε αν μπορείτε τους λόγους που ο ψηφοφόρος σας γύρισε την πλάτη. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις να γίνει και ο πιο ένθερμος οπαδός σας αν ανατρέψετε θετικά τους λόγους του.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου