Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

ΕΛΛΗΝΕΣ: ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ....


Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ - Επικοινωνιολόγου

Όπως λένε, το μοιραίο ή καλύτερα το τέλος των περισσότερων επιχειρήσεων είναι πλέον ορατό στον καθένα. Όπως λένε, είναι απορίας άξιον, το πώς ακόμη πολλές εταιρίες συνεχίζουν να επιβιώνουν. Η οικονομική κρίση δύσκολα αντιμετωπίζεται, οι συνέπειες της φαίνονται σε ισολογισμούς και μηνιαία ισοζύγια, οι κυβερνήσεις αλλάζουν αλλά δεν αντιδρούν, τίποτα δεν αναθεωρείται, κανένας δεν παρεμβαίνει και όλοι έχουν αποδεχθεί όπως λένε ότι το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον!
Όπως λένε, η χώρα βρίσκεται στην δυσχερή θέση της οικονομικής και πολιτικής χρεοκοπίας και οι Ελληνικές επιχειρήσεις στο χείλος του γκρεμού. Φοβισμένοι και ανήμποροι περιμένουμε τον «από μηχανής Θεό», να μας σώσει. Αυτά λένε.
Κι όμως, μεταβολή από την ύφεση στην ανάπτυξη δεν θα έρθει ούτε μετά από λιτανείες, ούτε από τους ανίκανους πολιτικούς, που βγαίνουν στα τηλεοπτικά παράθυρα ως ταπεινές χαμηλοβλεπούσες κόρες.
Η λύση είναι εξαιρετικά απλή. Η ανάπτυξη θα έρθει από εμάς ως καταναλωτές και ως επιχειρηματίες.
Ως καταναλωτές θα πρέπει να «προικοδοτήσουμε» με τις αγορές μας κάθε τι που παράγεται στην Ελλάδα. Να γυρίσουμε την πλάτη σε κάθε τι εισαγόμενο όταν υπάρχει αντίστοιχο Ελληνικό προϊόν.
Ως επιχειρηματίες να δείξουμε ότι δεν εγκαταλείπουμε τη μάχη, επενδύοντας σε καινοτόμες δράσεις και ανθρώπινο δυναμικό.
Είναι ζωτικής σημασίας να διατηρήσουμε ένα κλίμα εμπιστοσύνης, μετατρέποντας το σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να αποσοβηθούν τα επίχειρα της κρίσης.
Νομοτελειακά, τον τελευταίο λόγο θα τον έχουμε εμείς! Θα τον πάρουμε;



Δημοσιεύθηκε στο AD BUSINESS

Δεν υπάρχουν σχόλια: