Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010
Τα αδιανόητα των αυτοδιοικητικών εκλογών που έγιναν...αυτονόητα!
Του Θανάση Παπαμιχαήλ,
Επικοινωνιολόγου- Διευθυντή της Think Politics
Η οικονομική κρίση, ο νέος ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ με τη νέα διοικητική δομή του Κράτους, η απαξίωση της πολιτικής και των πολιτικών από τους πολίτες, έχουν μετατρέψει πολλά από τα άλλοτε αδιανόητα των αυτοδιοικητικών εκλογών σε αυτονόητα. Η μετάλλαξη αυτή είναι η θρυλούμενη «επανάσταση του αυτονόητου»!
Αυτονόητο σήμερα στα εγκαίνια πολλών εκλογικών κέντρων των υποψηφίων ή σε ανοιχτές συγκεντρώσεις να παρευρίσκονται μόνο καμιά εκατοστή άτομα. Ούτε όσοι οι υποψήφιοι σύμβουλοι με τις γυναίκες τους.
Αυτονόητο σήμερα να έχουν περιοριστεί οι συγκεντρώσεις σε σπίτια λόγω του κόστους φιλοξενίας δέκα ή είκοσι ατόμων από τον οικοδεσπότη. Εκτός κι αν ο υποψήφιος βάλει το χέρι στην τσέπη και πληρώσει ο ίδιος τη συγκέντρωση.
Αυτονόητο σήμερα να χρησιμοποιούνται κατά κόρον, αφού έχουν Ομπάμα – θεοποιηθεί, τα νέα μέσα όπως ιστοσελίδες, facebook, twitter, e-mail για την προβολή του υποψήφιου, εγκαταλείποντας τα παραδοσιακά μέσα που ήθελαν χρήματα.
Αυτονόητο σήμερα να καλούνται οι πολίτες να ψηφίσουν στις αυτοδιοικητικές εκλογές με κριτήρια ψήφου εθνικών εκλογών. Αντί να ψηφίσουμε τον καταλληλότερο για Δήμαρχο, ψηφίζουμε για να φύγει η Τρόϊκα.
Αυτονόητο σήμερα να επιλέγονται οι «αρεστοί» των κομμάτων ανεξάρτητα αν τελικά αποδεικνύονται ανάξιοι ή επικίνδυνοι. Έτσι, κρίνεται απόλυτα εύστοχη η ρήση του ΚΙΚΕΡΩΝΑ «Η κατάληψη θέσεων εξουσίας μπορεί να κάνει κι έναν ανόητο να φαίνεται σημαντικός».
Αυτονόητο σήμερα να θεωρείται ότι το διακύβευμα των αυτοδιοικητικών εκλογών είναι πολύ ευρύτερο και εξαρτάται από πόσους περιφερειάρχες θα εκλέξει η Αντιπολίτευση.
Αυτονόητο σήμερα να μπαίνουν στη μάχη των εκλογών πρωτοκλασάτα στελέχη μικρών και μεγάλων κομμάτων για να βοηθήσουν, και οι υποψήφιοι να «πλασάρονται» ως ανεξάρτητοι!
Αυτονόητο σήμερα να επιτρέπεται για προβολή των υποψηφίων ένα χρηματικό ποσό που δεν φτάνει ούτε για καφέδες σε μνημόσυνο.
Αυτά και άλλα πολλά αδιανόητα θα δούμε να γίνονται σε αυτές τις εκλογές.
Εδώ θα είμαστε να τα καταγράψουμε και να τα γράψουμε.
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου