Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010
19 ΕΞΥΠΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ «ΠΕΙΣΕΤΕ» ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΣ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΣΑΣ
Του Θανάση Παπαμιχαήλ,
Επικοινωνιολόγου- Διευθυντή της Think Politics
Έχοντας έρθει αντιμέτωποι με τα νέα δεδομένα του «Καλλικράτη», η δυσκολία στην ανεύρεση συμβούλων για το ψηφοδέλτιο είναι γεγονός για τους περισσότερους υποψηφίους. Αυτό συμβαίνει για τρεις κυρίως λόγους:
A. Έχουν πληθύνει οι ανεξάρτητες υποψηφιότητες - «αντάρτες» σε αυτές τις Αυτοδιοικητικές εκλογές, με αποτέλεσμα οι υποψήφιοι σύμβουλοι να «μοιράζονται» ανάμεσα στους υποψήφιους.
B. Οι πολίτες έχουν απαξιώσει την πολιτική και δύσκολα πείθονται να συμμετέχουν σε ένα ψηφοδέλτιο.
Γ. Ο αριθμός συμβούλων που απαιτείται πλέον για την κατάρτιση του ψηφοδελτίου ξεπερνά
κατά πολύ τα μέχρι τώρα δεδομένα, σε ένα «Καλλικρατικό» δήμο.
Στις Περιφέρειες ισχύει και ένας τέταρτος λόγος:
Δ. Πολλά αξιόλογα στελέχη που πληρούν τις προϋποθέσεις για περιφερειακοί σύμβουλοι έχουν επιλέξει να θέσουν υποψηφιότητα αντί για την Περιφέρεια στους «δυνατούς» δήμους.
Για τους παραπάνω λόγους στη Think Politics συντάξαμε μια σειρά τεχνικών που θα σας βοηθήσει στην ανεύρεση των «πολύτιμων» πλέον συμβούλων για το ψηφοδέλτιό σας:
1. Μπείτε δυναμικά στην προεκλογική περίοδο και διαμορφώστε εσείς την παράσταση νίκης,το κλίμα γύρω από την υποψηφιότητά σας. Κερδίζοντας μερίδιο στο «μυαλό» των ψηφοφόρων από την αρχή, κερδίζετε και το μεγαλύτερο μερίδιο στις δημοσκοπήσεις αργότερα.
2. Μιλήστε για την αναβάθμιση της επαγγελματικής τους εικόνας και την αύξηση του πελατολογίου τους, εάν επιλέξουν να είναι υποψήφιοι στο ψηφοδέλτιό σας.
3. Προβάλετε τα οφέλη της εκλογής ενός συμβούλου. Οφέλη επαγγελματικά, οικογενειακά,προσωπικά. Καταρτίστε μια λίστα με τα πλεονεκτήματα της συμμετοχής του.
4. Μέσα από τα πρώτα φυλλάδια επικοινωνίας σας, προτρέψτε τους πολίτες που θέλουν να προσφέρουν στο Δήμο/ στην Περιφέρεια να ενταχθούν στο συνδυασμό σας. Υποσχεθείτε
τους ότι την επόμενη μέρα θα είναι υπεύθυνοι στον τομέα / στην ειδική ομάδα του ενδιαφέροντός τους.
5. Απευθυνθείτε σε γυναίκες που ειδικεύονται στις πωλήσεις door to door. Έχουν αποδειχθεί οι πιο κατάλληλες για να ανοίγουν πόρτες.
6. Επενδύστε στην προσωπική επαφή με τον υποψήφιο. Αποφύγετε την προσέγγιση μέσω τηλεφώνου. Εάν και πάλι αναγκαστείτε, ακολουθείστε τα σενάρια πωλήσεων που βασίζονται στις τεχνικές του telemarketing.
7. Δώστε προσοχή στα άτομα που σας πλαισιώνουν. Δεν πρέπει να έχουν ή να προκαλούν αντιπάθειες στους υποψήφιους συμβούλους που προσπαθείτε να στοχεύσετε.
8. Δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες του πώς μιλάμε σε ένα σπίτι, πώς απευθύνουμε το λόγο στη γυναίκα και πώς στον άνδρα ώστε να αποφευχθούν παρεξηγήσεις ή να επικοινωνήσετε τα λάθος μηνύματα.
9. «Σπάστε τον πάγο» προσφέροντας στον δυνητικό υποψήφιο ένα δώρο που έχει σχέση με την εκλογή του, όπως ένα βιβλίο με θέμα την πολιτική επικοινωνία ή τις εκλογές.
10. Δείξτε σε κάθε επικοινωνία σας ότι έχετε πάθος και όραμα.
11. Βρείτε συμμάχους και ζητείστε τη βοήθειά τους με τη μέθοδο του marketing «αντιπραγματισμού». Για παράδειγμα, υποσχεθείτε σε ένα καφενείο μιας γειτονιάς ότι εάν πείσει τον υποψήφιο σύμβουλο που θέλετε, θα κάνετε εκεί ένα μεγάλο μέρος των προεκλογικών σας συγκεντρώσεων.
12. Χρησιμοποιείστε το διαδίκτυο. Θα βρείτε νέα άτομα χρησιμοποιώντας το «ποντίκι» του υπολογιστή, ακολουθόντας τη στρατηγική των online forums.
13. Αξιοποιείστε τα στελέχη του κόμματος που σας στηρίζει ή ζητείστε βοήθεια από κεντρικά στελέχη, βουλευτές, και απο τους περιφερειακούς επιθεωρητές.
14. Ζητείστε τη βοήθεια της Εκκλησίας εάν ο υποψήφιος σύμβουλος είναι θρήσκος.
15. Κατασκοπεύστε τους αντιπάλους σας και στοχεύστε κι εσείς στις επιλογές τους.
Διεμβολείστε στο χώρο τους.
16. Μη δέχεστε την πρώτη άρνηση ενός υποψηφίου και ως τελική. Οι νέοι υποψήφιοι θέλουν χρόνο για να «χωνέψουν» την πρότασή σας πριν δώσουν την τελική απάντηση. Το σκέπτονται, ρωτάνε, συμβουλεύονται γνωστούς και αγνώστους. Για να αναπτυχθούν σχέσεις δεν αρκεί η πρώτη επαφή.
17. Δείτε με τα «μάτια του μυαλού σας» τις προθέσεις του υποψηφίου. Οι ενστάσεις του, η αναποφασιστικότητά του, η δυσπιστία του, έχουν κάποιες αιτίες. Η πολιτική σας οξυδέρκεια, μπορεί να δώσει τις πραγματικές απαντήσεις και όχι αυτές που σας παραθέτει. Χρησιμοποιείστε τις τεχνικές της «γλώσσας του σώματος» και περάστε τα δικά σας μυνήματα.
18. Οι επικεφαλείς αντάρτες των συνδυασμών για να επιτύχουν το συμβατικό στόχο, δηλαδή την προσέγγιση υποψηφίων συμβούλων, πολλές φορές θα αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν μη συμβατικά μέσα. Για παράδειγμα, ένας ικανότατος υποψήφιος σύμβουλος προσχώρησε στο συνδυασμό «αντάρτικου» ψηφοδελτίου, καθώς ο επικεφαλής του έλυσε ένα προσωπικό πρόβλημα με την Εφορία.
19. Στοχεύστε σωστά. Όπως δεν μπορείτε να πουλήσετε ψυγεία σε Εσκιμώους και μαγιώ σε νομάδες της Σαχάρας, έτσι δεν θα πείσετε ποτέ πολλούς από τους υποψηφίους που στοχεύετε. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβετε, τόσο πιο γρήγορα θα περάσετε στον επόμενο. Και ο κόπος σας θα είναι λιγότερος, και η απογοήτευση μικρότερη.
Καλή επιτυχία!
(Η δημοσίευση επισπεύστηκε λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος των φίλων μας)
Η Think Politics είναι μια εταιρεία πολιτικής επικοινωνίας που παρέχει υπηρεσίες πολιτικής επικοινωνίας και δόμησης της δημόσιας εικόνας προσώπων και οργανισμών. Μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο περιβάλλον, όπου κυριαρχούν νέα, σύνθετα
προβλήματα και αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών, τα πρόσωπα και οι φορείς
που εκτίθενται στην κριτική έχουν όλο και περισσότερο ανάγκη από εξειδικευμένες
συμβουλευτικές υπηρεσίες για να προβάλουν το έργο τους και να αντιμετωπίσουν
καινούργιες προκλήσεις. Η Think Politics, χρησιμοποιώντας
σύγχρονες, καινοτόμες επικοινωνιακές ιδέες, διαμορφώνοντας εξειδικευμένες δημιουργικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας νέα εργαλεία δημόσιας προβολής, προσφέρει στους πελάτες της την ευκαιρία να διαμορφώσουν μια πρωτοποριακή πολιτική στρατηγική και μια συνεπή δημόσια εικόνα των προσώπων και της πολιτικής τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου