Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2016


ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ, σπούδασε Νομικά και Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και παρακολούθησε ειδικά σεμινάρια επικοινωνίας στην Αγγλία. Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρείας Ananas Α.Ε. από το 1987. Εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας για τέσσερις συνεχόμενες θητείες. Έχει εργαστεί για τις προεκλογικές εκστρατείες πολιτικών προσώπων και συνδυασμών, καθώς και ως σύμβουλος επικοινωνίας για πολλούς πολιτικούς και οργανισμούς, με πιο πρόσφατη απ’ όλες τις τακτικές συνεργασίες του, εκείνη με τον Πρόεδρο της Ένωσης...


ΚΕΡΔΙΣTΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΩΝ

Οι περισσότεροι πολιτικοί κάνουν υπερβολικές προσπάθειες και πολυέξοδες ενέργειες για να κερδίσουν νέους προσωπικούς ψηφοφόρους αλλά δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο πως θα ξανακερδίσουν τους δυσαρεστημένους ψηφοφόρους τους.
Πολλές φορές μάλιστα τους αποφεύγουν ως ο διάβολος το λιβάνι!
Διαβάστε πιο κάτω μερικούς από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να κερδίσετε τους δυσαρεστημένους ψηφοφόρους σας.
1.- Αναλάβετε την ευθύνη…
Οι ψηφοφόροι τρελαίνονται με τη μη τήρηση των υποσχέσεων ενός πολιτικού προσώπου. Το να ψελλίζετε ευτελείς δικαιολογίες ή να κατηγορείτε οποιονδήποτε ή να αμύνεστε χωρίς επαρκείς αποδείξεις, εξαγριώνετε περισσότερο έναν χθεσινό ψηφοφόρο σας.
Ακόμη, μην κατηγορείτε την αγελάδα ενώ θα πρέπει να κλαίτε πάνω στο χυμένο γάλα ( αδυναμία πραγματοποίησης της υπόσχεσης).
Αφήστε τον δυσαρεστημένο ψηφοφόρο σας να εκφράσει το παράπονο του προς το πρόσωπο σας και στη συνέχεια δώστε ειλικρινείς και πειστικές απαντήσεις.
2.- Ζητείστε από τον δυσαρεστημένο ψηφοφόρο σας να επιλέξει τη συνέχεια…
Ρωτήστε τον τι θέλετε να κάνετε από εδώ και μετά. Ενδυναμόστε τη σχέση σας με τον «εχθρικό» ψηφοφόρο σας κάνοντας τον μέρος της λύσης και όχι αντίπαλο.
Ο ψηφοφόρος που έχει «στραβώσει» μαζί σας, θα σας δώσει τις λιγότερο επώδυνες λύσεις για να τον εξευμενίσετε. Αυτός ξέρει τι θέλει στη συνέχεια. Ακούστε τον και χειριστείτε το ανάλογα.
3.- Κερδίστε τον σεβασμό του
Μιλήστε με ειλικρίνεια, ακούστε με προσοχή. Μην σπαταλάτε το χρόνο, μην δικαιολογείστε συνέχεια. Ακόμη, να είστε ανοιχτόμυαλοι, να μη δίνετε την εικόνα δουλοπρέπειας, να έχετε το θάρρος του «όχι» και να αποφεύγετε τις συναισθηματικές εκρήξεις. Για να κερδίσετε την ψήφο ενός δυσαρεστημένου ψηφοφόρου πρέπει πρώτα να κερδίσετε τον σεβασμό του ως πολιτική οντότητα. Ο σεβασμός βρίσκεται ψηλά στο βάθρο των αξιών των περισσοτέρων πολιτών – ψηφοφόρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: