Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2011

ΔΙΠΛΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

ΔΙΠΛΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ (στην Αθήνα)

Social & Μobile Marketing, εργαλεία για την πολιτική εκστρατεία
& Πολιτική και Υποψήφιοι σε κρίση

Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011 (14.00 – 20.00)
ΑΝΑΝΑΣ ΑΕ, Λ. Συγγρού 40 - 42, Αθήνα, 5ος όροφος, τηλ. 210-92.46.770-4


Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις και εργαλεία στα social media και θα δουν να «στήνεται» βήμα βήμα ένα ολοκληρωμένο Social Media Marketing plan για μια πολιτική εκστρατεία.
Ακόμη, μια πρακτική προσέγγιση για την αντιμετώπιση της κρίσης από τους υποψήφιους με νέες τεχνικές επικοινωνίας και νέους κώδικες.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει
• Στρατηγική σκοπιά αλλά και λεπτομερή προσέγγιση • Παραδείγματα από τον Ελληνικό και διεθνή χώρο
• Άμεσα εφαρμόσιμες πρακτικές
Οφέλη Σεμιναρίου
• Τα new media εργαλεία για μια ανέξοδη προεκλογική εκστρατεία • Τα εργαλεία και η εφαρμογή τους
• Πώς να καταστρώσετε την προεκλογική σας εκστρατεία στα social media • Νέοι κώδικες και νέοι τρόποι επικοινωνίας των πολιτικών στην περίοδο της πολιτικής κρίσης που περνάνε
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε: • Εν ενεργεία πολιτικούς και σε υποψήφιους για κάθε αξίωμα (βουλευτές, πολιτευτές, εκπροσώπους Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δημάρχους, συμβούλους • Υπεύθυνους πολιτικών γραφείων και γραφείων Τύπου • Δημοσιογράφους που θέλουν εξειδίκευση στα social media • Στελέχη και σπουδαστές σχολών επικοινωνίας, δημοσιογραφίας, μάρκετινγκ, πολιτικών επιστημών και δημοσίων σχέσεων
Θεματολογία
Μέρος πρώτο: τα εργαλεία
• Αναλυτική περιγραφή των σημαντικότερων social media platforms (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr, Blogs) και παραδείγματα χρήσης τους για πολιτικές εκστρατείες. • Οι τελευταίες εξελίξεις και εργαλεία προβολής στα σημαντικότερα social media sites • Δημιουργία προφίλ, ομάδας, εκδήλωσης, σελίδας, καναλιού στα social media • Στόχοι που μπορούν να επιτευχθούν μέσα από την χρήση των social media: - Προσέλκυση εθελοντών - Ανάπτυξη κοινότητας οπαδών και φίλων - Ανάπτυξη μηχανισμών για καταβολή οικονομικής ενίσχυσης - Προβολή εκδηλώσεων o Δημιουργία διαφημιστικής εκστρατείας στα social media
Μέρος δεύτερο: η εφαρμογή
• Ανάπτυξη παραδείγματος πολιτικής εκστρατείας με μηχανισμούς ώστε να: - Προσελκύσετε ψηφοφόρους στις παρουσίες σας στα social media - Ενεργοποιήσετε τους φίλους και μέλη ώστε ν’ «αλληλεπιδράσουν» μαζί σας - Χρησιμοποιήσετε τους φίλους, επισκέπτες, μέλη ώστε να μεταδώσουν στους δικούς τους φίλους τα μηνύματά σας • Διαχείριση αρνητικών – κακόβουλων σχολίων • Πλάνο υλοποίησης: πλάνο ενεργειών ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα για κάθε ένα από τα social media platforms • Μέτρηση αποτελεσμάτων: πως μετράμε την επιτυχία μας στα social media και ποια προγράμματα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις μετρήσεις μας.
Mobile marketing: Ήρθε η ώρα του mobile marketing; • Πως, πότε και γιατί θα επικοινωνήσετε με τους ψηφοφόρους • Επικοινωνία μέσω sms • Mobile Applications • Διαφήμιση μέσω κινητών
Μέρος τρίτο: Υποψήφιοι πολιτικοί σε κρίση
• Το νέο image των υποψηφίων • Χτίστε τη νέα σας πολιτική στρατηγική • Πώς να αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις των πολιτών • Πώς να συμμετέχετε στα προβλήματα τους • Πώς να κάνετε την προεκλογική σας εκστρατεία • Πώς να προβάλλετε τη δική σας υποψηφιότητα • Εξηγείστε τα πλεονεκτήματα σας με έξυπνους τρόπους • Πώς να αξιοποιήσετε τα Ηλεκτρονικά και Διαδικτυακά ΜΜΕ

Εισηγητές

A) Εισηγητής του σεμιναρίου social media & mobile marketing είναι ο Αρσένης Πασχόπουλος:
• Συγγραφέας των βιβλίων “Social Media Marketing”, 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και “Ηλεκτρονικό Εμπόριο “ (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος) • Managing Partner στην εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line • Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Γενική Χημικών Προϊόντων, Shell,Johnson & Johnson, Fiat, BostonUniversity, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου • Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια Ηλεκτρονικού Εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου • Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας) • Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.α.) • Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University • Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται στο περιοδικό “Marketing Week”.

B) Εισηγητές στο σεμινάριο Πολιτικοί σε κρίση είναι οι Θανάσης Παπαμιχαήλ και Γιάννης Μοίρας:

Θανάσης Παπαμιχαήλ, Επικοινωνιολόγος, Διαφημιστής:
Σπούδασε Νομικά και Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παρακολούθησε ειδικά σεμινάρια επικοινωνίας στην Αγγλία. Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρίας Ananas A.E. από το 1987 και της Think Politics. Εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας για τέσσερις συνεχόμενες φορές.
Έχει εργαστεί για τις προεκλογικές εκστρατείες πολιτικών προσώπων και συνδυασμών, καθώς και ως σύμβουλος επικοινωνίας σε εν ενεργεία πολιτικούς. Συγγραφέας των εξειδικευμένων, πρακτικών βιβλίων πολιτικής επικοινωνίας «Πώς να Κάνετε Σωστή Προεκλογική Εκστρατεία» (1998), «Πώς να κερδίσετε στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» (2006), «Ανέξοδη προεκλογική εκστρατεία» (2010) και εκδότης του μηνιαίου οδηγού Πολιτικής Επικοινωνίας «Το e-mail της Πολιτικής & της Αυτοδιοίκησης» από τον Ιανουάριο του 2008 μέχρι και σήμερα. Αρθρογραφεί σε τοπικής και εθνικής εμβέλειας εφημερίδες, καθώς και στον εξειδικευμένο Τύπο του χώρου της επικοινωνίας.

Ιωάννης Μοίρας, Σύμβουλος Στρατηγικής και Επικοινωνίας:
Έχει σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες στο University of Essex, (Μ.A. in Political Behavior) και στο New York University (B.A. in Politics, ειδίκευση στις Διεθνείς Σχέσεις). Μιλάει αγγλικά και γαλλικά.
Έχει εργαστεί στην ημερήσια εφημερίδα Πρωινή Νέας Υόρκης ως πολιτικός συντάκτης στην αρχή και αρχισυντάκτης στη συνέχεια, στην Εθνική Ελληνική Τηλεόραση (NGTV) στις Ηνωμένες Πολιτείες ως πολιτικός σχολιαστής, στην εφημερίδα «Ακρόπολις» ως διεθνής συντάκτης και στον τηλεοπτικό σταθμό Tempo ως πολιτικός και διπλωματικός συντάκτης. Στην πολιτική, εργάστηκε ως επιστημονικός συνεργάτης στη Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού και Προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας, στο Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής, ενώ ορίστηκε και Αναπληρωτής Γραμματέας Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διατέλεσε Αναπληρωτής Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού και Προγράμματος της ΝΔ, επιστημονικός συνεργάτης στη Βουλή και σύμβουλος έκδοσης στο Περιοδικό «Μετεξέλιξη». Έχει εργαστεί σε διαφόρων ειδών και επιπέδων προεκλογικές καμπάνιες στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα. Είναι τακτικό μέλος των Campaign Managers Committee του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος και της Διεθνούς Δημοκρατικής Ένωσης. Σήμερα είναι Διευθυντής της Think Politics εταιρίας Πολιτικής Επικοινωνίας.

Πληροφορίες
Για πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κα Έλενα Καραγεώργη στο τηλ.: 210-92.46.770-4

Δεν υπάρχουν σχόλια: