Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΩΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ!


Σε όλες τις προηγμένες χώρες τα μουσεία δέχτηκαν τεράστιο πλήγμα από την οικονομική κρίση. Οι κρατικές επιδοτήσεις μειώθηκαν σε μεγάλο βαθμό, οι επισκέπτες τουρίστες δεν αρκούν με το εισιτήριο που καταβάλουν να καλύψουν τα έξοδα και οι πάσης φύσεως χορηγοί μουσείων έγιναν μουσειακό είδος. Εξαφανίστηκαν.
Για να μπορέσουν να επιβιώσουν τα μουσεία, να κρατήσουν τους υπαλλήλους και να αντιμετωπίσουν τα γενικά τους έξοδα, στράφηκαν στη λύση χρηματοδότησης μέσω διαφήμισης.
Έτσι, βλέπουμε μουσείο στη Γαλλία να είναι καλυμμένο με διαφημιστικό πανό γνωστού αρώματος, μουσειακοί χώροι να ενοικιάζονται για γυρίσματα διαφημιστικών ταινιών και για διενέργεια διαφόρων εκθέσεων.
Μ’ αυτόν τον τρόπο αποφεύγονται μειώσεις μισθών, απολύσεις και περικοπές.
Όταν λέμε αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, εννοούμε και τα μουσεία; Μήπως ήρθε η ώρα να γίνει το επόμενο next top model στην Ακρόπολη, το νέο big brother στο Νέο μουσείο της Ακρόπολης και γαμήλιες δεξιώσεις στο Αρχαιολογικό μουσείο της Αθήνας; Φανταστείτε να γίνουν χορηγοί μουσείων σαπούνια, οδοντόκρεμες και σερβιέτες υγείας;
Ίσως να το δούμε κι αυτό και πιθανόν να αποφύγουμε την οικονομική κατάρρευση αλλά από το ρεζιλίκι θα γλυτώσουμε;

Δημοσιεύτηκε στο AD BUSINESS

Δεν υπάρχουν σχόλια: