Η Think Politics διεξάγει μεγάλη πανελλαδική έρευνα κοινής γνώμης για τις Δημοτικές και Νομαρχιακές εκλογές του 2010. Ανεκτίμητο εργαλείο για κάθε εκλεγμένο ή υποψήφιο τοπικό άρχοντα, η μεγάλη αυτή έρευνα της Think Politics θα δημοσιευτεί σύντομα στο «E-mail της Αυτοδιοίκησης και της Πολιτικής», τον πλέον απαραίτητο μηνιαίο οδηγό πολιτικής επικοινωνίας για κάθε πολιτικό ή υποψήφιο πολιτικό.
Εκλεγμένοι, αλλά και υποψήφιοι, θέλουν να ξέρουν τις προθέσεις των ψηφοφόρων, τι σκέφτονται και τι προτίθενται να πράξουν μπροστά στην κάλπη. Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το χρίσμα στην εκλογή; Τι γνώμη έχουν οι ψηφοφόροι για τους αντάρτες του κόμματός τους; Τι ρόλο παίζουν στην επιλογή τους η προσωπικότητα του υποψηφίου, τα πεπραγμένα του, τα πρόσωπα που απαρτίζουν το ψηφοδέλτιό του; Πόσο βαραίνει η φθορά του χρόνου για τους υποψηφίους με αξίωμα, πόσο επιθυμούν την ανανέωση οι ψηφοφόροι; Πώς ψηφίζει η νεολαία και πώς επηρεάζεται στην ψήφο της από το αν ο υποψήφιος κάνει χρήση νέων τεχνολογιών όπως το internet; Πόσο επηρεάζει η γενικότερη πολιτική επικαιρότητα την ψήφο στις τοπικές εκλογές; Πώς ψηφίζουν οι ετεροδημότες;
Εκλεγμένοι, αλλά και υποψήφιοι, θέλουν να ξέρουν τις προθέσεις των ψηφοφόρων, τι σκέφτονται και τι προτίθενται να πράξουν μπροστά στην κάλπη. Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το χρίσμα στην εκλογή; Τι γνώμη έχουν οι ψηφοφόροι για τους αντάρτες του κόμματός τους; Τι ρόλο παίζουν στην επιλογή τους η προσωπικότητα του υποψηφίου, τα πεπραγμένα του, τα πρόσωπα που απαρτίζουν το ψηφοδέλτιό του; Πόσο βαραίνει η φθορά του χρόνου για τους υποψηφίους με αξίωμα, πόσο επιθυμούν την ανανέωση οι ψηφοφόροι; Πώς ψηφίζει η νεολαία και πώς επηρεάζεται στην ψήφο της από το αν ο υποψήφιος κάνει χρήση νέων τεχνολογιών όπως το internet; Πόσο επηρεάζει η γενικότερη πολιτική επικαιρότητα την ψήφο στις τοπικές εκλογές; Πώς ψηφίζουν οι ετεροδημότες;
Αυτά και άλλα συναφή ερωτήματα απασχολούν τους υποψηφίους, στα οποία, όπως και σε πολλά ακόμη, η έρευνα της Think Politics δίνει έγκυρες και τεκμηριωμένες απαντήσεις. Με αυτήν η Think Politics ερευνά σε βάθος τις πολιτικές προτιμήσεις των Ελλήνων ψηφοφόρων και κυρίως τα κριτήρια βάσει των οποίων αυτοί προτίθενται να ψηφίσουν στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010. Παράλληλα, γεωγραφικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά του δείγματος της έρευνας, όπως γεωγραφική κατανομή, φύλο, ηλικία, μορφωτικό επίπεδο, θέση στην απασχόληση εξετάζονται ως προς το πώς και κατά πόσον επηρεάζουν, με τη σειρά τους, τις πολιτικές προτιμήσεις. Επιπλέον, για να επιτύχει τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και εγκυρότητα των αποτελεσμάτων της, η έρευνα βασίζεται σε δείγμα μεγάλου μεγέθους και συγκεκριμένα 1.300 ατόμων.
Αυτή η μεγάλη έρευνα της Think Politics αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο πολιτικού σχεδιασμού και στρατηγικής επικοινωνίας όχι μόνο για τους υποψήφιους ή εκλεγμένους πολιτικούς, αλλά και για τους συμβούλους τους. Προσφέρει στους πολιτικούς και στους στενούς συνεργάτες τους τη σπάνια ευκαιρία να αποκτήσουν άμεση και ανεμπόδιστη πρόσβαση σε ευρύτατο φάσμα πληροφοριών που αφορούν στις πολιτικές και εκλογικές προτιμήσεις των Ελλήνων ψηφοφόρων, τους προσφέρει μια ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη εικόνα της πολιτικής συμπεριφοράς τους.
Η μεγάλη έρευνα της Think Politics γίνεται για να μπορέσει ο κάθε πολιτικός να χαράξει έγκαιρα και έγκυρα την επικοινωνιακή του στρατηγική. Να βαδίσει με σταθερά βήματα προς τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 και να αποφύγει «στραβοπατήματα» και επικοινωνιακά λάθη. Ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη που της δείξατε όλα αυτά τα χρόνια, η Think Politics σας κάνει αυτό το δώρο για να σας βοηθήσει να κινηθείτε προς τις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές με σιγουριά και αυτοπεποίθηση. Πάντα κοντά σας σε κάθε σας βήμα, η Think Politics σας περιμένει να αξιοποιήσετε μαζί την έρευνα, διαμορφώνοντας το πολιτικό προφίλ σας και την προεκλογική στρατηγική σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου