Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024

Κερδίστε τους ψηφοφόρους που έχουν "στραβώσει" μαζί σας! Άρθρο του Θανάση Παπαμιχαήλ Επικοινωνιολόγος-Συγγραφέας Οδηγών Πολιτικής Αυτοβελτίωσης (Σ.Ο.Π.Α.)

 

Μετά τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών γίνεται πολύς λόγος  για την αποστροφή των πολιτών από την κάλπη. Υπολογίζεται το ποσοστό αποχής κοντά στο 60% και σε απόλυτο αριθμό για το κυβερνών κόμμα κοντά στο ένα εκατομμύριο η απώλεια των ψηφοφόρων της.

Το γεγονός ότι στις Ευρωεκλογές δεν διακυβεύεται το μέλλον της χώρας, δεν δικαιολογεί την μεγάλη στροφή της πλάτης των πολιτών προς το πολιτικό μας σύστημα. Υπάρχουν πολλές αιτίες και έχουν δει το φως της δημοσιότητα πολλές  διορθωτικές προτάσεις αλλά δεν φαίνεται να διορθώνεται η κατάσταση. Δεν είναι θέμα επικοινωνίας αλλά επιλογής νέων πολιτικών που θα απαντάνε στα σύγχρονα προβλήματα των πολιτών. Όσον αφορά τον τρόπο με τον όποιο θα πρέπει να διαχειριστούν τα πολιτικά πρόσωπα τους προσωπικούς τους ψηφοφόρους που τους γύρισαν την πλάτη, ας μελετήσουν εξονυχιστικά και χωρίς παρωπίδες, τους λόγους αποστροφής των ψηφοφόρων- πολιτών τους.

 

Οι περισσότεροι πολιτικοί κάνουν υπερβολικές προσπάθειες και πολυέξοδες ενέργειες για να κερδίσουν νέους προσωπικούς ψηφοφόρους αλλά δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο πως θα ξανακερδίσουν τους δυσαρεστημένους ψηφοφόρους τους.

Πολλές φορές μάλιστα τους αποφεύγουν ως ο διάβολος το λιβάνι!

Διαβάστε πιο κάτω μερικούς από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να κερδίσετε τους δυσαρεστημένους ψηφοφόρους σας.

1.- Αναλάβετε την ευθύνη…

Οι ψηφοφόροι τρελαίνονται με τη μη τήρηση των υποσχέσεων ενός πολιτικού προσώπου. Το να ψελλίζετε ευτελείς δικαιολογίες ή να κατηγορείτε οποιονδήποτε ή να αμύνεστε χωρίς επαρκείς αποδείξεις, εξαγριώνετε περισσότερο έναν χθεσινό ψηφοφόρο σας.

Ακόμη, μην κατηγορείτε την αγελάδα ενώ θα πρέπει να κλαίτε γοερά πάνω στο χυμένο γάλα ( αδυναμία πραγματοποίησης της υπόσχεσης).

Αφήστε τον δυσαρεστημένο ψηφοφόρο σας να εκφράσει το παράπονο του προς το πρόσωπο σας και στη συνέχεια δώστε ειλικρινείς και πειστικές απαντήσεις.

2.- Ζητείστε από τον  ψηφοφόρο που έχει "στραβώσει"  να επιλέξει τη συνέχεια…

Ρωτήστε τον τι θέλετε να κάνετε από εδώ και μετά. Ενδυναμώστε τη σχέση σας με τον «εχθρικό» ψηφοφόρο σας κάνοντας τον μέρος της λύσης και όχι αντίπαλο.

Ο ψηφοφόρος που έχει «στραβώσει» μαζί σας, θα σας δώσει τις λιγότερο επώδυνες λύσεις για να τον εξευμενίσετε. Αυτός ξέρει τι θέλει στη συνέχεια. Ακούστε τον και χειριστείτε το ανάλογα.

3.- Κερδίστε τον σεβασμό του

Μιλήστε με ειλικρίνεια, ακούστε με προσοχή. Μην σπαταλάτε το χρόνο, μην δικαιολογείστε συνέχεια. Ακόμη, να είστε ανοιχτόμυαλοι, να μη δίνετε την εικόνα δουλοπρέπειας, να έχετε το θάρρος του «όχι» και να αποφεύγετε τις συναισθηματικές εκρήξεις. Για να κερδίσετε την ψήφο ενός δυσαρεστημένου ψηφοφόρου πρέπει πρώτα να κερδίσετε τον σεβασμό του ως πολιτική οντότητα. Ο σεβασμός βρίσκεται ψηλά στο βάθρο των αξιών των περισσοτέρων πολιτών – ψηφοφόρων. Και μη ξεχνάτε ένα βασικό αξίωμα της πολιτικής "αν χρειαστεί να δώσετε εκ νέου, υπόσχεση στον πολίτη, δώστε την αλλά για μελλοντικό χρόνο και όχι για τον παρόντα χρόνο!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: