Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Πώς να προωθήσετε την υποψηφιότητά σας από το πιο γνωστό- άγνωστο εργαλείο του internet: το Twitter



Της Αναστασίας Δουκάκη,
Συμβούλου Επικοινωνίας της Think Politics

Μερικοί από τους πιο γνωστούς χρήστες του twitter είναι ο Barak Obama και ο Al Gore. Το Twitter ανήκει στην ίδια κατηγορία διαδραστικών υπηρεσιών που ανήκουν τα blogs και το facebook. Στην Ελλάδα η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο Ανδρέας Λοβέρδος και πολλά ακόμη πρωτοκλασάτα πρόσωπα της κεντρικής πολιτικής σκηνής δεν κάνουν βήμα χωρίς να ενημερώσουν το twitter.

Με λίγα λόγια, το twitter είναι μία νέα διαδικτυακή υπηρεσία η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να κρατάτε επαφή, να ενημερώνετε και να ενημερώστε για τις καθημερινές δραστηριότητες των φίλων, των υποστηρικτών και γενικότερα των ανθρώπων που σας ενδιαφέρουν μέσω του διαδυκτίου, ακόμη και λεπτό με λεπτό της ώρας.

6 τρόποι που το twitter μπορεί να σας βοηθήσει να προσπεράσετε με άνεση τους ανταγωνιστές σας:

1. Τονώστε την παρουσία σας σε συνεργάτες, υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες, δυνητικούς υποστηρικτές, ακόμα και δημοσιογράφους.

2. Αυξήστε το κοινό που σας «ακολουθεί». Όταν μιλάτε με έναν blogger ή δημοσιογράφο, ή ακόμα με κάποιο φίλο ή πελάτη ρωτήστε τους αν είναι στο twitter για να τους «ακολουθήσετε» και αντίστοιχα να «ακολουθήσουν» κι εκείνοι τα μηνύματά σας.

3. Στείλτε μηνύματα με πληροφορίες για εθελοντικές δράσεις και εκδηλώσεις στις οποίες συμμετέχετε. Να θυμάστε ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο μέσο που απευθύνεται σε καθημερινούς ανθρώπους. Δεν είναι ανάγκη κάθε ενημέρωσή του twitter σας να σχετίζεται με την πολιτική.

4. Δείξτε ενδιαφέρον και αφουγκραστείτε τον παλμό της κοινωνίας. Μάθετε τι πιστεύουν τα μέλη της τοπικής κοινωνίας για τον πρόσφατο λόγο σας στην εκδήλωση ή ποιο πρόβλημα τους απασχολεί την παρούσα χρονική στιγμή.

5. Ερευνήστε τον ανταγωνισμό σας. Με μια εβδομαδιαία έρευνα μπορεί να διαπιστώσετε εάν ο αντίπαλός σας υπάρχει στο twitter. Εάν ναι, παρακολουθήστε τα μηνύματά του ώστε να αντιληφθείτε άμεσα τα όποια λάθη υποπέσει, τα οποία μπορείτε ανώνυμα να επικοινωνήσετε σε δημοσιογράφους και bloggers.

6. Επιμείνετε στην ουσία του μηνύματός σας. Το twitter σας επιτρέπει να αποστείλετε σύντομα μηνύματα έως και 140 χαρακτήρες. Η συνοπτική και γρήγορη πληροφορία είναι εκείνη που κερδίζει τις εντυπώσεις και κεντρίζει το ενδιαφέρον όσων σας «ακολουθούν» στο νέο αυτό διαδικτυακό μέσο.

Πριν ξεκινήσετε το «twitting» είναι απαραίτητο να ρωτήσετε τον εαυτό σας 4 ερωτήσεις:

1. Ποιες είναι οι προσδοκίες σας;
2. Πώς θα συνδυάσετε το twitter με τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε;
3. Είστε διατεθειμένοι να απαντάτε συνεχώς στα ηλεκτρονικά μηνύματα που θα λαμβάνετε και να ενημερώνετε διαρκώς τους συνεργάτες σας για τα νέα μηνύματα που θέλετε να αναρτήσετε;
4. Ποιος θα αναλάβει τη λειτουργία του twitter (κειμενογράφηση και αποστολή μηνυμάτων);

Απευθυνθείτε σε εταιρείες επικοινωνίας που ειδικεύονται στην προώθηση υποψηφίων και στα νέα μέσα κοινωνική δικτύωσης για τη μεγιστοποίηση των οφελών σας προεκλογικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: